čtvrtek 5. června 2014

(OOTD): Pink & Mint

Včera se po delší době udělalo hezky, svítilo sluníčko a bylo relativně teplo. Někteří lidé si vykračovali pouze v šortkách a tílku, jiní zase v džínách a tričku. Já jsem zvolila tu třetí variantu, a to košili s dlouhým rukávem a kraťásky. Obojí jsem měla na sobě úplně poprvé, vlastně i včetně psaníčka. 
Kombinace bílé, mint a růžové je mi čím dál bližší a určitě ji nevidíte naposledy :-)









Košile Reserved/ kraťásky NY/ psaníčko a balerínky Botovo/ hodinky a brýle Mohito/ náušnice C&A


Přeji všem krásný den!


22 komentářů:

  1. Dokonalý,svěží letní outfit.:-)Ty kraťasy jsou úžasné,halenka ti moc sluší.:-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je boží, skvělý letní outfit! :)))) Povedlo se ti to :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Kráťásky mám podobné, taky je mám hrozně ráda, jsou fakt krásný!

    OdpovědětVymazat
  4. Ach to psaníčko <3 tyhle barvy, to já můžu! A košile je uplně skvělá, hlavně ten detail na rameni!!
    www.dombydom.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. pink and mint go great together :) your outfit is so perfect for summer,i really like it

    OdpovědětVymazat
  6. Super kraťasy a to psaníčko? Prostě boží! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Jsem ráda, že se líbí :)

      Vymazat
  7. Psaníčko a kraťasy jsou perfektní! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Love this colour combo! That bag is so cute.

    xo
    Ash
    http://www.vogueanatomy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Pro mě naprosto dokonalá kombinace barev. Dávám 1* :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)