neděle 8. června 2014

(OOTD) White dress

Bílé šaty, které jsem vám nedávno ukazovala, vyloženě čekaly na takové počasí, které bylo včera. Teda, alespoň jsem si to myslela. Jsou totiž z materiálu, který je na léto docela hrubý, a tak jsem se v nich málem ,,uvařila".
Fotky jsou pořízeny z našeho místního parku, který mám ráda. Navštívili jsme i jeho střešní zahradu, jako pokaždé. Před focením outfitu jsme si zašli na drinky, abychom se osvěžili. Nebyla bych to já, kdybych všechno nezdokumentovala, takže na konci článku můžete vidět i ostatní fotky.



Jediná fotka celé postavy, na které se ještě jakš takš tvářím, ale vypadám tu jako rambo...






Šaty H&M/ pásek, hodinky a brýle Mohito/ psaníčko New Look/ lodičky Botovo/ náušnice Orsay




Mějte krásnou neděli!

A.

26 komentářů:

  1. Škoda toho materiálu, ale i tak ti moc sluší :)) A jsou velice pěkné :)) Já mám z podobného materiálu akorát v černé :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda :( Ale i tak se jich nevzdám. Děkuji mockrát :)

      Vymazat
  2. úžasný šatičky, moc ti sluší :) a ta střešní zahrada je vážně nádherná <3

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, moc ti to slušelo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty šaty Ti hrozně moc sluší! Bílá barva Ti celkově hodně dobře padne! Jsi nádherná! Miluju tu první fotku! :)

    OdpovědětVymazat
  5. krásné fotky, úplná panenka <3 a šaty jsou krásné! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké, jenom mi z nějakého důvodu vadil ten pásek, jinak super. :)

    aNOVAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Daly by se i bez něj, to určitě ano :) Děkuji!

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Jedno z opravdu oblíbených míst :)

      Vymazat
  8. Ty jsi tak nádherná Anetko, hned jsi mi zlepšila náladu tvým úsměvem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ty mě zase tvým komentářem :* Děkuji mockrát, Denisko!

      Vymazat
  9. Anetko, vypadáš v nich krásně žensky, kolik stály? Karin

    OdpovědětVymazat
  10. Bílá se zlatou je nej! Moc ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám tuto kombinaci moc ráda :) Děkuji!

      Vymazat
  11. Kombinace bily, zlatejch doplnku, opaleny kuze a tmavych vlasu je proste top v kazdy situaci! Vypadas fakt skvele a uzasne zensky, jak uz nekdo zminil vyse :)
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc děkuji :* Akorát se ještě musím pořádně opálit, haha :)

      Vymazat
  12. fakt pekné šatičky. Jednoduché ale pekné :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)