pondělí 16. června 2014

Parfém Juicy Couture Viva la Juicy La Fleur

Všem přeji krásný začátek týdne.
Po této vůni jsem toužila od prvního okamžiku, kdy jsem k ní poprvé přivoněla. Nepotrpím si na silné kořeněné vůně, ale naopak ráda podlehnu těm sladším, které však mají vůni výraznou, neodolatelnou a sexy. To splňuje můj oblíbený parfém od Christiny Aguilery s názvem By night a teď už i Juicy.

Celkovým základem parfému je karamel, vanilka a santalové dřevo. Hlavu parfému potom tvoří leknín, červené bobule a mandarinka, a srdce parfému patří zimolezu, gardénii a jasmínu

Juicy si nejde nezamilovat. Vůně je opravdu krásná a dost pronikavá. 
Parfém mi přišel v pátek kolem půl 12 dopoledne, takže si umíte představit, jak jsem hořela nedočkavostí. 
Tak hrozně jsem si ji přála a můj nejhodnější přítel mi mé přání splnil, za což mu z celého srdce děkuji <3




Kromě její božské vůně má i velice roztomilý flakónek, který je zároveň i dost netypický.
Zdobí ho nápaditá růžová mašle, zlaté ozdoby a na zadní části parfému se nachází květiny v podobě růží.



Obsah mého parfému je 40 ml, je tedy ten nejmenší, i když mi tak malý vůbec nepřipadá. Přítel netušil, jak parfém voní, proto jsem nechtěla objednávat velkou, kdyby mu náhodou nevoněla. Pro mě je prioritou, aby mi parfém odsouhlasil muž, v tomto případě můj přítel. 
Ceny parfému jsou různé. Já jsem objednávala ze stránek www.xparfemy.cz , kde stálo 40 ml 800,- a 75 ml okolo 1200,-. K parfému jsem si mohla vybrat i malý dáreček. Z nabídky mě nic moc nezaujalo, proto jsem zvolila lak na nehty, který můžete vidět na fotce níže. Co se týče eshopu, byla jsem s ním velice spokojená. Je spolehlivý, parfém mi přišel do tří dnů od objednání a byl pečlivě zabalený. Tady není co vytknout. 


Znáte Juicy? Měly jste možnost, si k ní někdy přivonět


Mějte krásný den!

3 komentáře:

  1. Flakónek vypadá hezky, takový originální :). Já tyto parfémy "čuchem" ještě vůbec neznám :).

    OdpovědětVymazat
  2. Ten flakonek vypadá nádherně! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Vůni ještě neznám, ale vypadá krásně :o))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)