pondělí 23. června 2014

PINK GIVEAWAY

Krásné pondělí!
Jelikož jsem vám v blízké době slíbila další giveaway, tak tady je. Můj blog nyní sleduje přes 500 čtenářů, kterým jsem nesmírně vděčná za jejich přízeň a podporu. Já vím, že to píšu pokaždé, ale bez vás by to opravdu nešlo, takže děkuji <3

Tentokrát můžete soutěžit o dva produkty na vlasy značky got2b od Schwarzkopf , konkrétněji o pěnové tužidlo ve spreji a stylingový sprej, který dodá vašim vlasům třpytivý lesk. 
Součástí ,,balíčku" je i 30 šablonek na francouzskou manikúru od Essence a perlový náramek.

Podmínky jsou opět velice jednoduché:

1.) Být mým pravidelným čtenářem přes GFC
2.) V komentáři mi zanechat váš e-mail, na který vás budu v případě výhry kontaktovat
3.) Odpovědět mi na otázku: Co vás na mém blogu nejvíce baví/nebaví, popřípadě, jaké typy článků by vás ještě zajímaly? 


Vítěze vyhlásím v neděli, 29.6. 2014.

Hodně štěstí! :-)


31 komentářů:

  1. Sleduji pravidelně jako Romana Lánská :)
    RomanaLanska@seznam.cz
    Na Tvém blogu mě velice baví Tvé outfity a články s novými věcmi :) ! Stejně tak jako články z různých výletů.
    Ještě by mě třeba zajímal nějaký detailnější článek o skladování kosmetiky :))) nebo top věci do 100 Kč :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji jako Lucie Martináková.
    Na blogu jsem nová, tak ho zatím nemám prostudovaný, ale na Instagramu tě sleduji už delší dobu a moc se mi líbí tvé outfity :) A závidím ti ty božské vlasy :)
    lucie.martinakova@email.cz

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/06/serum-na-rasy-aneb-realash-trochu-jinak.html

    OdpovědětVymazat
  3. sleduju :), glazurka@email.cz
    Moc se mi líbí tvé outfitové články a taky články o tom, co sis nového pořídila :D Takové šťouravé věci :D

    OdpovědětVymazat
  4. sleduju :) maaacinka@gmail.com
    Tvé oblečení :) Fotky outfitů, prostě super !! :)
    http://marsilife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. blaschkeova.z@seznam.cz
    Nejvíce mě baví výletové a outfitové články. :))

    OdpovědětVymazat
  6. sledujem Nikola Orechovská :)
    najviac ma bavia new in články :) a výletové spojené s outfitom :) a pridala by som viacej nechtových článkov
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduji jako Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    U tebe mě baví new in :)) Vždycky se jen kochám a lákáš mě novinkami. :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji, MisaRitterova@seznam.cz
    Nejvíce mě baví outfity a zakoupené novinky, kterými se můžeme my ostatní inspirovat :)

    OdpovědětVymazat
  9. sledujem ;) a najviac sa mi určite páčia tvoje super farebné outfity :))
    barbora.peskova24@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Mam rada predevsim outfitove clanky, cimz se tu nejspis budu opakovat jako se zbytkem :) dale cestovani a novinky jsou mymi velice oblibenymi. Urcite bych si rada precetla vice recenzi, nebo clanku zamerenych na jednotlivy druh kosmetiky - oblibene vlasove pripravky, jak se o ne staras, ap. A strasne by me zajimalo videt te nekdy s vyzehlenymi vlasky :) kkiss@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Sledujem ako Lívia Šidlová - livia.sidlo@gmail.com

    Na tvojom blogu ma najviac bavia fashion články, úžasne kombinuješ farby a si pre mňa inšpiráciou ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Baví mě tvůj styl psaní, nejradši čtu recenze a nákupy:)
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Nejvíce mně baví new in články a tvé outfity jsou dokonalé,vždy se inspiruji.;-)
    ivetmerkel@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Nejradši mám tvé super propracované a hezké outfity. Pak samozřejmě new in a velice kvalitní fotky.

    UltimateChic@email.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Sleduji přes GFC - Caroline
    kajush.01@centrum.cz
    Na tvém blogu mám ráda snad vše! ale nejradši se koukám na tvé outfity, ty jsou úžasné! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mě osobně nejvíce na všech blozích baví články ze života, různé fotky a tak :) Fotky máš moc pěkné :)
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Moc pěkný balíček! :) Blog se mi líbí, je přehledný, vkusný, hezký. Nejvíc mě baví outfity, super fotečky, výlety, cestování, nákupy, recenze... Jen tak dál! Přeji krásné sluníčkové dny! :)
    Sleduji GFC - Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. gfc ervulenka
    ervulenka@seznam.cz
    bavi me outfity

    OdpovědětVymazat
  19. GFC: Angelity A.
    angelity.blog@gmail.com

    Mňa najviac baví inšpirovať sa trebárs nejakými kúskami oblečenia :)

    OdpovědětVymazat
  20. najviac ma bavia outfity lebo máš samé krásne veci a je to podobné môjmu štýlu obliekanie a samozrejme ešte new in :) a čo by som tu rada našla tak možno diy, vždy sa rada inšpirujem :)
    gfc-Bibm
    b.remisova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Nejvíc mě baví recenze dekorativní kosmetiky a oblečení ;)
    czg.i.r.l@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Sleduji pravidelně jako Lucie Svobodová
    Lucyysek12@centrum. cz
    líbí se mi nejvíc články o věcech a oblešení.A třeba bych np zda cvičíš či náký sport a co tě baví
    jinak blog máš super

    OdpovědětVymazat
  23. svaculcikova@seznam.cz

    Barevné kombinace outfitů, New in. :)

    OdpovědětVymazat
  24. Ahooj, moc se mi u tebe libi outfitove clanky a recenze. Ale i vsechny ostatni clanky mas moc pekne!:) sleduju jako Magda Laleitr a e-mail je laleitr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Nejraději mám péči o vlasy:)
    live-a-little@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Mám pocit, že si na nic nehraješ, že jsi upřímná, že Tě blogování baví a tedy nebereš publikaci článků jako povinnost - na postech je to poznat. :-) A to baví zase mě. Navíc máš úžasný styl oblékání a VLASY! :-))))

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj :)
    Nejvíc mě baví články o životě a samozřejmě outfity! .)

    lenka-kuzelova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. gfc-Jana Svobodová
    nejradši mám outfity a také máš moc hezké fotky! :)
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Najviac sa mi páčia outfit posty :)
    fashionblogbydoreen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Outfity sa mi najviac pacia .
    rebveselovska@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)