čtvrtek 12. června 2014

Tip na domácí limonádu

I když se nám trošku ochladilo a venku už nejsou takové tropy, jaké byly předchozí dny, není nad to udělat si dobrou limonádu, která vás osvěží. S přítelem chodíme nejraději na takové drinky do naší oblíbené kavárny, kde si dáváme Cartmanovo pokušení, Modrý meloun, aj. Jenže ne pokaždé se nám chce v tom vedru plahočit přes celé město, proto jsem vymyslela náhradní plán a pokusila se udělat limonádu z pohodlí domova.



Co jsem k tomu potřebovala
-ovoce (zvolila jsem borůvky a maliny, ale samozřejmě je to jen na vás)
-jemně perlivou vodu
-pomerančový džus
-sirup/grenadinu

Nejprve jsem do sklenice nalila trošku sirupu (grenadinu jsem nesehnala) a přidala maliny s borůvkami.
Poté jsem do cca poloviny sklenice nalila vodu a zbytek dolila pomerančovým džusem. Vše promíchala a bylo to! Nakonec můžete přidat led, aby byla limonáda studená a splnila tak svůj účel osvěžení.


Příprava je opravdu velice primitivní a taky dost rychlá. 
Limonáda chutnala skvěle, i když příště ji udělám s grenadinou, která je lepší, než sirup.





Děláte si také nějaké nápoje na osvěžení?

Pokud ano, určitě mi do komentářů napište jaké, ráda se inspiruji :-)


Mějte krásný den!


7 komentářů:

  1. Zadnou limcu jsem nedela, o vikendu chci udelat melounovou, jen takovou obyc a nekdy zkusit mojito :)
    Beautyof pink

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já dávám přednost čisté vodě, ale ráda si občas dělám na osvěžení nealko mojito.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle vypadá dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ja jsem zkusila melounov Mojito a bylo skvostne! Urco to jde take jako nealko melounova limca. Jinak mam rada cistou vodu, hodne ledu, listky maty a citron nebo limetu. Ted jsem v Chutovce od Alberta nasla spousty receptu na limci, takze budu nejspis zkouset. Jeste je pry super osvezujici okurkova limca!!

    OdpovědětVymazat
  5. To musí být dobrota! Sem tam něco vyrobím, ale nejčastěji limetky, citron a pomeranč.

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle domácí limonády mi strašně chutnají! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)