středa 4. června 2014

Trošku povídání na téma: Výhody a nevýhody blogování

Článek na tohle téma jsem plánovala už delší dobu. Samozřejmě jsem ale čekala na to, až mě k tomu něco, nebo spíš někdo, nakopne.
Té dotyčné osobě se to povedlo minulý týden a jak jinak, než prostřednictvím úplně jiné osoby- mé kamarádky. Já nevím, jaký názor na to máte vy, ale když už se někdo o mém blogu baví a nebaví se o něm zrovna kladně, měl by si dávat bacha, před kým se zmiňuje. Ono je totiž více méně jasné, že to ke mně dojde. Možná je to jejich záměr, abych se o tom dozvěděla, ale nejspíš bych je zklamala- mně je to totiž jedno! U většiny, co řeší můj blog, je to čirá závist. Nikdy by to však nepřiznali! 
Hodněkrát jsem přemýšlela nad tím, co mi vlastně závidí, protože jsem jen obyčejná holka, kterou baví móda.
Co je na tom tak špatného? A co je vlastně špatného na tom, mít jako svůj koníček blog? Zůstává mi nad tím rozum stát, ale vem to čert! Tím se nechci zabývat. Chtěla jsem jen nastínit situaci, která je podle mého pro většinu blogerek více, než známá. 

Blog je skutečně velkým zásahem do soukromí. Spousta lidí ví o vás spoustu věcí a u spousty lidí byste si přáli, aby nevěděli nic. Jenže to je nemožné! 
Když jsem si tento blog zakládala, snesla se vlna kritiky od mých, už dávno bývalých, ,,kamarádek". Pouze jedna jediná z nich mi dokázala říct do očí, proč se jí nelíbí a proč se mu vysmála. Souhlasila jsem a snažila se i v některých věcech polepšit. Tohle přijmu. Ale to, že se o mně baví ostatní, kterým můžu být tak leda (nechci být sprostá) u zadku a na můj blog chodí i přesto, že je tak strašný a já jsem tak trapná a dětinská, to je k zamyšlení :-)
Ano, pro někoho může být absurdní, vést si svůj ,,deníček" na internetu. Jak už jsem říkala- kde kdo má k němu přístup. Když se však na svůj blog podívám, nepřijde mi, že bych zveřejňovala něco velmi osobního.
Články z výletů jsou sice osobní, ale nemyslím si, že by byly nějakým ,,zločinem". Vždyť existuje spousta blogů, které jsou zaměřeny na cestování a životní styl.
Můj blog jsem ze začátku vedla spíše jenom jako ,,fashion blog" a postupem času jsem začala přidávat i některé články ze života, které ke mně patří. Jsem přece taky jen člověk, kterého baví i jiné věci než móda a nevidím nic špatného na tom, ukázat pár fotek z jiného zákoutí.

Koneckonců, někdo mě v blogování podporuje, někdo zase naopak dělá snad všechno proto, aby mi blogování co nejvíce znechutil.
Přiznám se, že už několikrát jsem chtěla z blogového světa utéct, ale pokud vás baví, jen těžko se toho vzdáte, a bojujete i přesto, že vás někteří lidé v okolí neuznávají.
Není to nic lehkého, naštěstí já to nemám denně ,,na talíři" a anonymní komentáře, které by mě slovně napadaly a urážely, naštěstí nemám (,,ťuk ťuk"). A o těch, které jsem kdysi měla, si myslím své a dokonce i nejspíš vím, kdo je psal.

Blog mi ale dal na druhou stranu spoustu věcí! Dal mi nové přátele, nový pohled na svět, nové zkušenosti, spolupráce s firmami, testování výrobků, aj.

Mám své důvody, denně se tady vracet a věřím, že tak to má i většina z vás <3



Mějte se krásně! 
Vaše A.

13 komentářů:

  1. Ať si říkají, co chtějí, za zády si špitají jako malé děti, které neumí vyjádřit svůj názor člověku, o kterém hovoří. Narazila jsem na tvůj blog čirou náhodou a přímo mě pohltil. Když napíšeš o nějakém výletě po okolí, někdy se i zamýšlím, že bych se na to místo jela podívat, protože na to člověka nalákáš. Zrovna v Lipníku a okolí opravdu není moc kulturního vyžití. Líbí se mi tvůj styl oblékání i to, jak kombinuješ barvy. Zrovna včera jsem si lakovala nehty a uvažovala, jaké pastelové barvy bys použila ty. A to nemluvím o nákupu různých kabelek, botiček, šatů a kabátků, které mě inspirovaly k tomu, abych si sama nějaký podobný kousek pořídila. Dobře děláš, že tu hloupou kritiku hážeš za hlavu a prosím, buď stále na blogu taková, jaká jsi byla doposud! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mas naprostou pravdu... Nekdy je to tu celkem krute, lide jsou neprejicni a jsou strasne zli. Ja musim rict, ze i zle komentare od anonymu me dost casto jeden cas napadaly... Sve soukromi se snazim stale strezit, nechci tu ukazovat pritele a nejak se zabyvat soukromim do hloubky, protoze vim, ze jsou lide ( ktere asi i moc dobre znam) a nepreji mi to a akorat by skodili vic , neprali mi a vedeli by temer vse. Nejvice me pobavila doba, kdy mi jakysi anonym psal, ze jsem lesba - asi proto, ze nepisi o svem partnerskem zivote a nemam tu fotky pritele- to jsem si uz fakt tukala na celo, proc jsem hned lesba- mozna kvuli osloveni mych dobrych kamaradek jako pratelkyn, zlaticek atd... Ale co uz, naucila jsem se to braz s nadhledem, bez toho by to neslo! A take se nehodlam sveho konicku vzdat kvuli nekomu, kdo mi ho nepreje a sam je nejspis zapskly, neprejici a mozna nic nedokazal. Takze Ti preji jen mnoho peknych odezev a malo zavistivych radoby kamaradek a potvor, kterych je bohuzel stale dost.

    OdpovědětVymazat
  3. Vše má své pro a proti a blogování tuplem. Být lidem veřejně na očích je podobné jako být celebritou. A ty by potvrdily, že to není občas nic moc příjemného. S tím se musí ale člověk buď vyrovnat nebo zkončit.

    OdpovědětVymazat
  4. Vím, že některé hloupé komentáře zamrzí. Nicméně si z nich nedělej. Počkej, až tě properou na Módním pekle, to je teprve čtení! Člověk se úplně diví, jak odlišně ten daný příspěvek hodnotí, úplně jinak než byl zamýšlen. Každopádně jak vždy říkám, až o mne mluvit přestanou, znamená to, že jsem nudná a nezajímavá, a to přece nechceme :-)

    Tvůj blog se mi líbí, tak hlavně pokračuj! Pozitivního naladění není nikdy dost.

    OdpovědětVymazat
  5. Tvůj blog mám moc ráda a máš pravdu. Je to každého věc. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Anetko , muj nazor je ten , ze pokud nekdo vylozene pomlouva tvuj blog , tak zavidi . Zavidi ze jsi krasna a ze nakupujes spoustu krasneho obleceni . Je to jednoduche - pokud se nekomu tento blog ciste jen nelibi , tak se mu proste nelibi a proc to resit ? Pomluvy jsou s cilem nekomu ublizit , to je jasne . Mi se tvuj blog mooc libi a sleduju ho prakticky denne :) priznam se, ze nenakupuju tolik co ty , ale to hlavne proto , ze hoodne cestujeme po svete a penize spise investujeme do cestovani . Ale to neznamena , ze bych o tobe spatne mluvila ba naopak - vsak jsem ti to uz psala - jsi inspiraci kdyz uz si neco koupim , tak se inspiruju u tebe !:) urcite prispivej dale i sem - ja instagram nemam :( mej se krasne a tesim se na dalsi clanek , outit atd :) magda

    OdpovědětVymazat
  7. Já věřím, že tohle musí být na palici. Pokud lidi za zády pomlouvají a přitom se sem pravidelně chodí koukat, co je tu nového, tak asi nebude něco v pořádku. To pak zastávám názor, že to jsou jen protivní závistivci, kteří jsou asi se svým životem hodně málo spokojení, když mají zapotřebí být tak nepřejícní vůči ostatním. Pokud se něco někomu nelíbí, ok, jeho názor, každý má nějaký a vzala bych to. Ale pokud se sem pravidelně vrací a "šmíruje", tak nevím co víc k tomu dodat... :)

    OdpovědětVymazat
  8. Človek vo svojom živote musí rátať s kritikou a o to viac, keď je na očiach (ako napríklad blog alebo to vidno na populárnych osobách z telky, rádií a tak :) ) sto ľudí sto chutí, niekto si zahejtuje len tak pre dobro svojho ega, niekto ťa chce usmerniť s dobrým úmyslom...treba vedieť rozlišovať konštruktívnu kritiku, a "kritiku" zakomplexovaných závistlivých ľudí, ktorí ti chcú pokaziť deň, možno aj život. Správne to berieš:) Nezapodievaj sa nejakými hlupákmi práve naopak, dokáž im, že je v tebe viac ako v nich ! Good luck a hlavu hore :)

    OdpovědětVymazat
  9. Anet, Tvoj blog patrí medzi moje najobľúbenejšie a nič by som na ňom nemenila. Niektorí ľudia jednoducho asi nemajú nič zaujímavejšie na práci, keď trávia čas nad blogom, ktorý sa im "nepáči". Ľahko je osočovať poza chrbát, ťažko prehltnúť úspech druhého... Drž sa Anet, teším sa na nové príspevky:-) Day By Day

    OdpovědětVymazat
  10. podla mna vela z tých tvojich kamarátiek závidi, pretože vidia, čo všetko máš. Vidia, že si pekná, že sa vieš obliekať a že ti tu ludia píšu. A možno hovoria o blogu, že to je blbosť a podobné reči, no keby ho mali tiež (čo sa im nechce), tak by tomu prepadli. Nech si hovoria, že ich to nezaujíma, keby ich to fakt nezaujímalo, tak by ťa neriešili. Ludia, ktorí nemaju blog, proste toto nepochopia, vidia to možno ako ukazovanie sa. Ja svoj blog medzi známymi vobec nepropagujem, nikomu o nom nehovorim, vie o nom len pár blízkych ludi. Avšak možno si ma našli aj iní moji známi, to nevylučujem.
    Preto sa určite nenechaj odradiť a píš dalej. Nenecháš si predsa diktovať, čo máš robiť od ostatných... :)

    OdpovědětVymazat
  11. Všem vám moc děkuji za vaše vyjádření :) S každým názorem naprosto souhlasím!

    OdpovědětVymazat
  12. Tvůj blog čtu velice ráda,určitě v blogováni pokračuj,ráda čtu tvé články.:-)Jsi skvělá blogerka,články mně vždy zaujmou.:-)Lidé kteří tě kritizují,ti jen hloupě závidí!

    OdpovědětVymazat
  13. Yes! Finally someone writes about soccer.

    Also visit my page: Taruhan Bola

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)