úterý 17. června 2014

Velké new in: Kousky na léto & dovolenou

Milé čtenářky,
mám pro vás další new in post, který bude plný výrazných barviček a ideálních kousků na léto, ale i na dovolenou k moři. Ta mě letos nemine, ba naopak, už se blíží, proto jsem se rozhodla neotálet a nakoupit co nejvíce užitečných věcí, které by se mi mohly hodit. Ne, že by moje skříň něco postrádala. Dalo by se říct, že toho mám dostatek, ale když já tak ráda nakupuji... :-))
Nebudu dlouho zdržovat a rovnou vám ukážu to, co jsem si pořídila.



Začala bych plavkami, bez kterých bych se u moře neobešla. 
Jelikož jsem typ, který se rychle opálí, vybírám vždy takové, ve kterých mi mé opálení ještě více vynikne. Letos zvítězila žlutá. Jsou z Choies a padly mi jako ulité. Líbí se mi jejich jednoduché provedení a ozdobné zlaté ,,V" mezi prsy.


Kromě plavek budu potřebovat i sandálky a žabky k vodě.
Černé sandálky ve stylu žabek jsem si pořídila v F&F a byly mou láskou na první pohled. Hrozně mě zaujaly  zlaté plíšky, které působí elegantním dojmem. Jediné, co bych jim vytkla, je jejich ,,chrastění" při chůzi. 




Leopardí žabky mi koupila maminka a neuvěříte kde- v Lidlu za cca 100,-. K vodě budou suprové. 


Další novinkou jsou růžové sluneční brýle, které mi darovala V. (ještě jednou moc děkuji:*) a náušničky, které mi přišly z Asosu, společně i s topem v nádherné limetkové barvičce.



Podobný top, jako je ten limetkový, jsem si pořídila i v NY. Oba jsou vzdušné a lehoučké, pro léto jako stvořené.


Při návštěvě v Oodji a Gate jsem neodolala spodnímu prádlu, převážně neonově oranžové podprsence s push-up efektem, která byla ve slevě za pouhých 149,-. 


V Oodji jsem si koupila i neonově růžový top, který jsem vám ukazovala v minulém outfitovém postu. 


Pořídila jsem si i další kraťásky, tentokrát pruhované (H&M) a modré na spaní (Gate). 


Sháněla jsem i šaty, které jsou vzdušné a nebudou se mi lepit na tělo. V Reserved jsem měla poukázku 200,-, proto jsem ji neváhala konečně využít. Pokaždé jsem ji totiž zapomněla vygenerovat. Tentokrát jsem nezapomněla a byla jsem za ní vděčná. Vybrala jsem si šaty v krásné oranžové barvičce, které jsem si v R. už jednou zkoušela, ale nevzala si je. 
Šaty jsou rovného, splývavého střihu, já je ale budu nosit s páskem :-)


Další šaty jsou pro mě typické- krajky, bílá barva a skater sukénka (Lefties).


Mezi moje poslední dva kousky patří barevný overal z F&F, který jsem kupovala zároveň s černými sandálky, a meruňková košile na zavázání z Tally weijl



Uf! Jsme u konce dnešního obsáhlého článku. 
Jak se vám tyto kousky líbí? 

Budu se těšit na vaše komentáře!
Určitě mi napište, co se vám líbí nejvíce- jsem zvědavá, haha.



Přeji všem krásné úterý! 


21 komentářů:

  1. Moc pěkné kousky! :) Nejhezčí jsou ty žluté plavky. ♥
    tonyhumble.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nadherny veci. Dovcu mam za mesic a i kdyz furt nakupuji mi prihde, tak se mi zda, ze nic nemam :D
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  3. Nadherne veci, ja jsem taky shopaholic a to ackoli nic nepotrebuji :D hruza!!! Take ted nakupuji predevsim na dovcu u more, na kterou se nepopsatelne tesim. Plavecky mam take nove a jeste by to chtelo nejake kratasy, nebo 3/4, moc se mi libi i vsechny topik, ale hlavne tedy ten limetovy! Ten je bozi! Zabky z Lidlu prekvapily, jsou krasnounke a roztomile :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné kousky. Nejvíce se mi zalíbily ta žabko-sandálky a barevný overal z F&F. Mám jejich věci hrozně ráda, přijdou mi kvalitní za super ceny (navíc se dají často sehnat v akci). Rovněž ty žluté plavky jsou nádherné, věřím, že v nich budeš středem pozornosti :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  5. Ani nevíš jak Ti závidím dovču :)
    Pořídila sis opravdu nádherné kousky, ty plavky jsou nádherné a hrozně se mi líbí pruhované kraťásky :)

    OdpovědětVymazat
  6. K letu patri co nejvic barev, takze uzasny nakupy, Anetko <3 hlavne ty boty z F&F, ani to ciknani by mi snad nevadilo :D
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  7. Líbí se mi všechno, ale nejvíc oranžové šaty. Strašně ti tu dovču závidím. Já jsem se nedávno vrátila a jela bych znovu. :(

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné věci sis pořídila. Co se mi líbí nejvíc? To je těžké :D Asi pruhované kratásky, oboje šaty a ten oranžový top. Užij si dovču, mi se tentokrát nevydařila a místo u moře ted sedím doma, ale takové příhody se stávají :D.

    OdpovědětVymazat
  9. No tak to jsou teda skvělé nákupy! :))) Vše se mi líbí :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. to sú riadne nákupi! :) No vybrala si si úžasné kúsky :)

    http://werushberry.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. No.. Všechny kousky jsou parádní!! U moře budeš za kočku 8-)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné barvičky, určitě ti budou moc slušet! Kam se chystáš na dovolenou? :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ty jsi skvěle vybavená, vzhůru na dovolenou! Už se těším na outfitové posty :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Opravdu hezké věci. Všechny se mi líbí :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  15. Užij si dovolenou, krásné věci sis pořídila, v úžasných barvách! Ta oranžová košile se mi líbí moc, též ty topy z NY a to spodní prádlo ♥

    OdpovědětVymazat
  16. dokonalý nákup ;) najmä plavky a top z NY sú perfektné ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Moc hezké úlovky, líbí se mi všechno - brýle, náušnice a ta meruňková košile je super. Také nakupuji na dovolenou, ještě by to chtělo nové plavky, protože mám jen jedny a ty k moři stačit nebudou. Ty žluté jsou úžasné.

    OdpovědětVymazat
  18. mohu se zeptat ve kterém F&F jsi ty botky koupila? jsou luxusní ale u nás nejsou :-(

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)