pondělí 30. června 2014

Všechny červnové outfity

Máme tu konec měsíce a s ním i souhrn všech outfitů, které jsem za červen publikovala.
Při tvoření koláže jsem zjistila, že skoro všechny jsou barevné a obsahují prvky růžové a bílé barvy.

V komentářích mi opět zanechejte váš názor, který z těchto desíti outfitů byl podle vás ten nejlepší.
Budu se těšit! :-)


Přeji všem hezký den, i když leje jako z konve....

19 komentářů:

  1. Luxusni a bozi jsou vsechny, ale nejvic top jsou za me 4,6,8 a 7!!!! Paradicka :-*

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny outfity jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Těžko zvolit pouze jeden, všechny jsou krásné. Ale zvolím tedy 7 díky tomu úžasnému krajkovému cardiganu.

    Radu - Giveaway o Benefit Sugarlicious

    OdpovědětVymazat
  4. Za mě asi vede celej první řádek :D skvělá jsi, Anetko :)))
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  5. všechny jsou nádherné, ale přijde mi že nejvíc barevně ti sedí ten outfit s černobílými kratasky a ruzovou halenkou :) mám ráda na brunetkách výrazné barvičky :) magda

    OdpovědětVymazat
  6. Nemůžu se rozhodnout, protože jsou všechny skvělé a mám moc ráda růžovou, ale jako top bych řekla 2, 5, 8. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Souhlasím,taky se nemůžu vůbec rozhodnout,,všechny jsou skvělé.Za mně tedy: 7,8, uplný top je 10.:-)

    OdpovědětVymazat
  8. nejvíc se mi asi líbí 1 a 8 :) a ta osmička proto, že ta hnědá, khaki a bílá patří k mým oblíbeným barevným kombinacím a u tebe je to fajn změna oproti pastelkovým barvám :) ale sluší ti to všude, to joo :))

    OdpovědětVymazat
  9. Není co říct, protože vsechny se mi líbí :) Hlavně outfity s pastelovými barvy :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. čtvrtý a devátý se mi líbí asi ze všech nejvíce :) Vypadají skvěle!

    OdpovědětVymazat
  11. Jeden krásnější než druhý! Jsi vážně kočka. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Najviac sa mi páčia 2,8,9..ale všetky sú super :))

    OdpovědětVymazat
  13. mne sa páčia všetky! Neviem a rozhodnut. Každý je zaujímavy a uplne ta obdivujem, ako vieš kombinovať svetle farby. U mojich outfitov totiž stále prevažuje čierna :D

    OdpovědětVymazat
  14. 2 a 6 jednoznačně. Bílé šaty jsou prostě top! Karin

    OdpovědětVymazat
  15. Moc pěkné kombinace, ta 4 se mi asi líbí nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  16. Moc vám všem děkuji za vaše názory! :* Já osobně jsem se nejlépe cítila v outfitu č. 5,6,7 a 8 :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Nejvíce se mi líbí outfit č. 5!! Ale jsou krásné všechny samozřejmě :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)