středa 16. července 2014

Bye Czech Republic, Hello Greece!

Hezkou středu!
Zrovna v tuto dobu jsem už pravděpodobně na cestě na dovolenou, kterou strávím 10 dní v milovaném Řecku. Konečně jsem se dočkala!!!
Sice budu mít připojení k WiFi, ale články očekávejte až po dovči. Přece jen si ji chci co nejvíce užít, ale nebojte, o zážitky a fotky se s vámi ráda podělím.

Mějte se tu všichni krásně! <3


zdroje: www.zpravy.ihned.cz, www.alexandria.cz

13 komentářů:

  1. Minulý rok jsem byla s přítelem taky v Řecku :) jela bych hnedka, užívej si tam :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Anetko užívej si jak jen to jde :) ! Hlavně naber sílu na nové články, budu se na ně moc těšit :-* !

    OdpovědětVymazat
  3. Moc moc si ji uzij! Jak ja bych jela znova. Recko si take preji navstivit, tak snad pristi rok.

    OdpovědětVymazat
  4. Užij si to :)) Já už se teďka těším na fotky! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Krásnou dovolenou Anet. A jestli jedeš přímo na Zakynthos, tak tiše závidím, také bych se tam jednou ráda podívala!! :-) Těším se na fotky! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. užij si to tam a na fotky se už moc těším:) foť co nejvíc:)

    OdpovědětVymazat
  7. Wooow! Pořádně si to užij... mě to čeká až v září, sice ne do Řecka, ale moře jako moře :) Hodně foť, ať nám pak máš co ukazovat a my se máme čím kochat ;)) So enjoy your holiday :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Miluju Řecko! Užij si dovču co nejvíc to půjde :)

    OdpovědětVymazat
  9. Greece *.*
    follow for follow? :D http://fashionnmix.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)