čtvrtek 10. července 2014

Dny k nezaplacení

... jsou ty, kdy je vám prostě fajn. Svítí sluníčko, usmíváte se na svět, i když v hloubi duše máte i třeba svá trápení, o nichž nechcete hovořit a necháváte si je pro sebe.
Dny, které si zpříjemníte, jak nejlépe dokážete, např. dobrým jídlem, setkáním s přáteli nebo výletem. 

V neděli, v odpoledních hodinách, jsme s přítelem a mojí mamkou vyrazili na kolech. Zajeli jsme si na zmrzlinu do nedaleké vesničky a po opravdu dlouhé době jsem si dala šmoulovou (haha, Anetka děťátko) a borůvkovou. Obě chutnaly skvěle, ale jogurtové a stracciatelle se žádná nevyrovná! 

Jakou zmrzlinu máte rády vy? :)





Po návratu domů nás ale ještě stále nepřešla chuť na sladké, proto jsem si udělali kávičku a k ní si dali kousek dortu, který jsme dostali ze strejdovy oslavy narozenin.


A protože už jsme si život osladili až až, večeře byla lehká a to v podobě oblíbeného zeleninového salátu s balkánským sýrem- mňam!!! <3



Miluji tyto pohodové dny

<3



10 komentářů:

  1. Taky takové dny přímo miluji :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. riadna pohoda srsi z tohto článku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hh šmoulí zmrzku taky můžu! :)

    OdpovědětVymazat
  4. takovéhle dny jsou prostě potřeba :) zmrzku mám nejradši asi čokoládovou, nebo melounovou! :) zrovna dneska jsem si ji po obědě prostě musela dát :))

    OdpovědětVymazat
  5. Já si dávám všude citronovou a přítel se mi vždy směje, že jsem ještě malá, že on si jako dítě taky dával pořád citronovou :D to si nevybereš!
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  6. Tenhle clanek jsem nemela cist .. Pripomnelo mi to , ze jsem tak 12 let nejela na kole :D jsem ostuda.. To musim napravit :D magda

    OdpovědětVymazat
  7. Mmm Anetko, sbíhají se mi sliny, hlavně proto, že vidím sladké :)

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělé fotky! Z toho všeho jídla jsem dostala pořádný hlad:D
    A co se té zmrzliny týče, chutná mi snad každá příchuť, ale ta moje nejoblíbenější je pistáciová.
    Hezký zbytek dne,
    Christine G ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Takové dny mám taky moc ráda. :) Jinak já mám nejraději pistáciovou a oříškovou zmrzlinu, po těch bych se mohla utlouct. :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)