středa 30. července 2014

Greece 2014: Cestou necestou a náš první den

Hezkou středu!
První slibovaný post z Řecka je tady, a tak nebudu dlouho zdržovat a rovnou se do něj pustím.


    Některé z vás si myslely, že na dovolenou poletíme letadlem. Je to logické, protože Řecko není zrovna nejblíž, ale i přesto nám vyšla cenově výhodněji cesta autobusem. Nebudu vám nic nalhávat- byla příšerná! Tam se to ještě dalo, i když jsem měla nateklé nohy a všechno mě bolelo, ale zpátky jsem trpěla daleko více. Možná i proto, že byla delší a 2 hodiny jsme strávili na hranicích.
Spoléhali jsme alespoň na klimatizaci, protože jsme jeli v největších pařácích, ale klima nefungovala tak, jak jsme si představovali. Byla na různé intervaly, takže vám bylo v jednu chvíli příjemně chladno a za půl hodiny už jste se zase utápěli v horku a vydýchaném prostředí.
    Celkově jsme jeli cca 22 hodin a poté ještě cca 30 minut trajektem. Projížděli jsme přes Slovensko, Maďarsko, Makedonii a Srbsko, a řeknu vám, že Srbové jsou vážně šílení. To, co předváděli na hranicích, nenechalo nikoho v klidu a celý autobus měl o zábavu postaráno. To je tak, když odstaví auto s řidičem, který se jim zdá podezřelý, vytáhne mu všechny věci a věc po věci prohledává. Byla to docela komedie, vidět všechny jeho džíny, trička, spodní prádlo a jiné. Nejhorší na tom ale je, že na to mají právo a dohadování je vám naprosto k ničemu. Kromě této estrády jsme ale v Srbsku viděli i příjemnější věci, jako např. pole plné krásných slunečnic, které jsme si samozřejmě museli vyfotit :-)



tílko Zara/ vesta a brýle H&M/ džíny Tally weijl/ sandálky CCC/ klobouk Reserved/ hodinky Mohito


Na místo, odkud nás měl nabírat trajekt, jsme dorazili po 6. hodině ranní a ještě necelou hodinku jsme museli čekat. Mezitím jsme se už kochali prostředím u moře a naplno si ho zase po 2 letech užívali.






Trajekt připlul, ,,nalodili" jsme se a mohlo se vyrazit na ostrov, na kterém jsme měli strávit celou dovolenou- na ostrov Euboia, nebo-li Evia
Trajektem jsem jela poprvé a po mamčiném zážitku jsem se toho trošku děsila. Tedy, abych to upřesnila- děsila jsem se, že bude po bouři a moře bude divoké. Potom bych se asi závratím a zvracení nevyhnula. Naštěstí bylo moře klidné a cesta na trajektu rychle uběhla. 





Po příjezdu k letovisku se nás ujala delegátka, která nám ukázala penzion, ve kterém jsme měli pobývat, provedla nás po hlavní třídě, ukázala nám, kde seženeme dobrý gyros a pizzu, kde najdeme doktora, apod.
Foťák jsem měla po celou dobu neustále u sebe a fotila snad vše, co mě zaujalo. 






Po vybalení jsme ihned utíkali k moři. Klasika. Na koupání jsme se všichni těšili snad nejvíce a hned po něm na řecké jídlo a zmrzlinu. Tu jsme si první den sice nedali, ale gyros v pitě ano. Byl vynikající a abych se přiznala, chodili jsme na něj celkem často. 


Na pláži jsme zůstali až do večera. Patřili jsme k hotelu Galini, který měl svou pláž označenou především modrobílými pruhovanými slunečníky, jako řecká vlajka a po objednání alespoň jednoho pití jste ji mohli využívat po celý den. Já jsem se neskutečně těšila, až si dám něco studeného, a tak první volba padla na pivo, haha :-)





Pro dnešek to bude vše, snad se vám článek líbil a budete se těšit na další :-)

Přeji hezký den!

19 komentářů:

  1. Do Řecka busem, jste šílenci :) Ale fotky krásné, Řecko miluji, hlavně ostrovy. Líbí se mi jaké máš žabky, super odkud jsou? dík :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dalo se to přežít, ale asi už nikdy více :)
      Děkuji! Řecko miluji i já, ráda se do něj vracím! Žabky mám z CCC :)

      Vymazat
  2. Ty bláho Anet, ty jsi absolvovala 22 hodin autobusem do Řecka v DŽÍNÁCH? :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, bohužel :( Vzala jsem si s sebou na převlečení legíny a mikinu, nakonec jsem usnula v džínách a tílku.
      Naštěstí jsem nebyla sama, ale téměř přes polovinu lidí v autobuse mělo nevhodné oblečení.

      Vymazat
  3. Božínku ty fotky jsou úžasné, ale v tom buse v džínách ou nezávidím :(

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, úžasné Řecko! Doufám, že už se tam taky brzy podívám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahooj anet :) fotky máte všechny naprosto krásné a náhodou, já tehdy do španělska jela busem taky v džínách:D :D a bylo to , přesně jak říkáš, nohy jako konve a do toho mi blokly záda, a ještě mi chvílema bylo blbě od žaludku :( trpěla jsem jak zvíře :(( akorát teda to španělsko je blíže než řecko, takže to trvalo o něco méně, ale i tak, už nidky více, my to tehdy vzali proto, že zbývaly 2 poslední místa a za cenu 2490,- na osobu byl zájezd 8 denní ve které mbyla ta doprava busem, ubytování i plná penze, takže cena naprostá paráda a říakli jsme si že tu cetsu nějak vydržíme :D bylo to na pobřeží costa brava. sice tam tehdy bylo nádherně, ale už bych to nidky busem neabsolvovala, od té doby si měsíčně odkládáme poměrně velkou částk una cestování ( protože jinak by jsme to utratili za různé "potřebné" věci :D) a vždy volíme letadlo ( popř. auto, když jedeme třeba jen na sever itálie, to se pak dá) . ale jinak už si radši připlatím - přece jen do řecka je to letadlem 2 hodinky a to je sakra rozdíl :) sice i když létám často pokaždé jsme trochu nervozní, jako že letadlo třeba spadne nebo tak, ale pořád si opakuju dokoal ty statistiky , že letadlo je nejbezpečnější a že je vetsi pravdepodobnost ze se naboura bus :) a to létám 2x ročně přes bermudy :DD my většinou ty dovolené kupujeme bud jako last nebo first minute a to se pak vyplatí. většinou neplatíme víc jak 10 tisíc /osoba/ týden-10 dní ve 3* hotelu s all inclusive , což je super :) na Evii jsem ještě nebyla, tak aspon mám inspiraci třeba na příště.....a jsi krásně opálená, musela jsi mezi ty řeky zapadnout....teda vlastně ne , ty jsi krásnější !:) :) magda

    OdpovědětVymazat
  6. Docela jsem překvapná, že se do Řecka jezdí busem ...

    OdpovědětVymazat
  7. Boží fotky! :)
    Ale tu cestu bych asi nedala, stačilo mi do Chorvatska.. :) Řecko pro mě jedině letecky :D

    OdpovědětVymazat
  8. krásne fotky. Vám muselo byť skvelo! Ale ten autobus nezávidim, cestovala som raz tak do Talianska a bolo to peklo... už nikdy viac.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky :), minulý rok jsme letěli s přítelem na Rhodos a nedovedu si představit, že bych to jela autobusem, ale tak zase jste si to vyzkoušeli no :D
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Já nervově nevydržela dvě nebo tři hodiny v letadle, když jsme letěli na Rhodos:D v autobuse bych to nepřežila, navíc se těch dálkových autobusů bojím
    Řecko miluji.
    neposedarium

    OdpovědětVymazat
  11. Statečná! Ani kdyby mi platili, no za mega možná...

    Moc ti to sluší v těch plavkách!

    OdpovědětVymazat
  12. krásne fotky :)

    http://lifebyteenboy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. Krásný článek :) Opravdu Ti nezávidím tu cestu busem, ale co bychom neudělali proto, abychom byli u moře že :D Já mám sice cestování ráda, ale úplně mi stačí třeba 12ti hodinová cesta do Chorvatska.

    Ovšem musím říct, že fotky máš opravdu nádherné a velice kvalitní. Moc se mi líbí a určitě se těším na další článek a další úžasné fotečky :))

    P.S.: O tom klobouku taky přemýšlím, ale nejspíš zvolím jinou barvičku ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Když jsem uviděla ty Tvoje džíny tak jsem si řekla, jéžiš, bych umřela!!! :D
    Jinak krásné fotky, hlavně mě se líbí to bílé kolo <3
    A na poslední fotce jsi krásná, určitě se těším na další! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Búdu asi divná,ale cesty autobusem mám osobně raději.Je to vždy celkem dobrodružství.:-)Nebaví mně na letištích ty známé a příšerné kontroly,to co si smím vzít na palubu a to že kufr musí mít přesně 15Kg je celkem velký stres.Do autobusu si mužů vzít co chci a kufr může být plný k prasknutí. Cesta do Řecka busem mně hodně láká.:-)Mohla bych se tě zeptat,se kterou cestovní agenturou jste jeli?Moc jich Řecko právě busem nenabízí.:-)To Srbsko dost chápu,mám zážitek z Albánie.:-D

    OdpovědětVymazat
  16. Tééda :-). Cestování busem je za trest viď, ale co se dá dělat, někdy se i za mořem musí busem :-). Já k moři letěla jen jednou :-). Jinak jsem několikrát absolvovala cestu do Itálie.. V džínách bych to ale nedala 8-). Já doufám, že se do Řecka také někdy podívám, moc ráda cestuji (i když ne tak často jak bych si představovala :(..) Fotky jsou krásné!! :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)