pondělí 28. července 2014

I AM BACK

Moje milé a nejvěrnější čtenářky,
všechny vás zdravím a ihned se ptám, jakpak se máte? Doufám, že skvěle.
Včera jsem se v odpoledních hodinách vrátila z Řecka a čekalo mě zdlouhavé vybalování. Nakonec i večeře v restauraci, protože doma se nikomu vařit zkrátka nechtělo. Cesta byla opravdu úmorná!
Sranda je docela v tom, že když na dovolenou teprve jedete, cesta vám tak hrozná nepřijde a dokonce si ji i užíváte, ale jakmile dovolená končí a vy se odebíráte zpět domů, cesta je nekonečná a v duchu si jen říkáme, abychom už byli doma. A taky ne nadarmo se říká: ,,Doma je doma!" :-)
K mé dovolené v Řecku bych udělala pár postů, pokud budete mít zájem, jelikož jsem fotila o sto šest a vytvořit jen jeden článek by nemělo cenu. Jste pro? 

Dneska mám pro vás jen outfit, ve kterém jsem strávila jeden z posledních dnů u moře.













top Oodji/ lacláče Gate/ klobouk Reserved/ sandálky CCC/ brýle H&M/ náramek Mohito


Mějte krásný den!


22 komentářů:

  1. Ty laclace nemaj chybu, moc se mi ten styl libi! Urcite jsem pro dalsi clanky, v Recku jsem nikdy nebyla a jsem zvedava na zazitky i outfity :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda woow! Moc ti to sluší! Ťapky moc obdivuji a tvá barva!..jsi tak krásně opálená! Super. Těším se na další posty! :)
    Nicol

    OdpovědětVymazat
  3. Super klobouček! Na jakém ostrově jste byli? :) A šup sem s fotkama, už se na ně těším! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj anet , vitej zpet :) opet vypadas bajecne ! A jaktoze bxla cesta umorna , vy jste neleteli letadlem ? My teda byli busem jednou "jen" vd spanelsku a uz nikdy vic- natekle nohy , bloknute zada, hruza :/ ted uz jen letadlem nebo autem nekam bliz :D magda

    OdpovědětVymazat
  5. Teeeda Anetko, vypadáš báječně :) super outfit, šťastný výraz a ještě to prostředí, jak já to miluju :) moc se těším na další články z dovolený, klidně jich přidej milion, krásně se na to dívá :)

    OdpovědětVymazat
  6. dúfam,že si si to užila :) teším sa na nové príspevky o tvojej dovolenke..

    http://lifebyteenboy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Velice ti to moc sluší :)) Už teď se těším na články z dovolené :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Taky se těším na další příspěvky od moře, které dává prostor zase jiným outfitům :))

    OdpovědětVymazat
  9. Outfit je krásný Any:) články z řecka určitě uvítáme :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc ti to sluší! A jsi nádherně opálená :)
    chickflickcherry.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Outfit je hezký. Jen si myslím, že lacláče sluší opravdu jen štíhlým dívkám. Prostě pro plnější tvary to dle mého názoru není.. Ale kombinace vydařená ;) Karolína Procházková

    OdpovědětVymazat
  12. Posty z dovolené rozhodně přidej:) Už se na ně těším:) A hlavně na tvé outfity od moře - na dovolených člověk daleko více improvizuje, než doma a pak vznikají zajímavé kousky :)
    Instantní krása

    OdpovědětVymazat
  13. Tohle ti moc a moc sluší! Parádní outfit, super prázdninový.

    OdpovědětVymazat
  14. Super outfit a jsi božsky opálená! :) už dlouho sháním nějaký klobouk, který by mi padnul, ale zatím nic moc :/

    OdpovědětVymazat
  15. jeden z nejlepších, co jsem od tebe viděla :) a nádherné fotky! usměv ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  16. Veľmi pekné !! :) Trakové kraťasy zbožňujem a tie tvoje sú super :)) Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherné fotky! :) A jak jsi opálená! :) Moc ti to sluší! :) Jinak chtěl bych se zeptat - jsou ty lacláče kupované tento rok? Jsou hrozně pěkné a dlouho nějaké sháním :)

    OdpovědětVymazat
  18. Jsi nááádherně opálená! A ten outfit je super, líbí se mi to tričko, jde ti hezky k opálené pokožce :o)) Těším se na další fotečky.

    OdpovědětVymazat
  19. Anetko doufám že sis dovolenou užila :) Moc se těším na další články!

    OdpovědětVymazat
  20. Ty lasláče ti moc sluší,celé to nemá žádnou chybu!:-)

    OdpovědětVymazat
  21. Moc vám všem děkuji :) Dovolenou jsem si užila, to si pište :*

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)