pondělí 14. července 2014

Moje TOP devítka na rty

Krásné pondělí!
Druhý červencový víkend je za námi a mě už za dva dny čeká odjezd na dovolenou, konkrétněji do Řecka. Kromě cestovní horečky, která se pomalu, ale jistě dostavuje, jsem natěšená jako malé dítě a doufám, že se čas na dovolené zastaví a dny budou utíkat pomaleji, než je tomu u nás doma v ČR.

Na přání jedné z mých čtenářek se bude dnešní post týkat mých oblíbených rtěnek a lesků na rty. Ty, které používám zřídka, jsem vůbec nefotila, neboť by toho bylo až příliš.
Ve výsledku střídám devět favoritek, z nichž jsou mými nejpoužívanějšími hydratační ,,rtěnky" Color whisper od Maybelline a Kate od Rimmel London.




TOP 1: Color whisper od Maybelline

Vlastním dva odstíny- jeden růžový Petal rebel 120 a Coral ambition 430.
Jak už jsem vám kdysi psala, moc mě zaujal nápad ,,balzámortěnky", která je hydratační. Na rtech sice nevydrží dlouho (pokud často pijete a jíte), ale i tak jsou skvělými pomocníky na cesty.

Color whisper v korálovém odstínu vlastním teprve krátce, použila jsem ho snad jen třikrát, ale nemohu si ho vynachválit.


TOP 2 a TOP 3: Kate od Rimmel London v odstínu 101Miss Sporty v odstínu 052 Peachy kiss

Kate si mě naprosto získala. Vlastně ne jen mě, ale i přítele, který rtěnky z hloubi duše nenávidí. Její sladký růžový odstín mi sedí k pleti a.... vlastně ani nevím, co bych ještě dodala. Snad jen to, že si musím brzy koupit novou, jelikož už mi chudinka dochází :(
Rtěnku od Miss Sporty jsem získala v rámci spolupráce a jsem za ní moc vděčná. Je skvělá a nádherně voní. Mám ráda tyto broskvové barvičky.



TOP 3 a TOP 4: Yves Rocher v odstínu 12. Rose eclatant & Heidi od Astor v odstínu 006 Sexy 

O rtěnce od YR jsem vám psala už v dubnu (článek najdete ZDE) a moje láska k ní stále přetrvává. A protože je léto, používám ji teď vcelku často. 
Heidi používám zřídka, ale ještě stále patří mezi moje favoritky, i když se v ní tolik necítím. Jednou jsem procházela kolem dvou slečen, měla jsem kabát, rozpuštěné vlasy a na rtech právě tuto červenou rtěnku, když v tom jsem se setkala s velice negativními ohlasy ve stylu: ,,Ježiši, ta vypadá!". Na okolí většinou nedávám, je to snad každého věc, co nosí a podobně, ale tady mě to, přiznám se, dost odradilo a od té doby jsem ji měla na rtech pouze dvakrát. 




TOP 5, TOP 6 a TOP 7, lesky na rty: Astor Perfect Stay Gloss 8h & NYC 529 Sugar Hill Shimmer &
                                                                                                               Maybelline 137 Fabulous Pink

Tyto tři lesky na rty jsou mými nejoblíbenějšími a asi jimi i zůstanou, i když chci objevovat další a další, takže později dám přednost třeba i jiným. 


Na závěr bych vám ještě chtěla ukázat, jak všechny odstíny vypadají na rtech
Udělala jsem menší koláž, prosím, fotky berte s nadhledem, můj blog není kosmetického rázu a neumím takové vychytávky, jako blogerky, které se líčením zabývají :-)

Color whisper Petal rebel 120/ Color whisper Coral ambition 430/ Kate od Rimmel London 101/ Miss Sporty 052 Peachy kiss/ Yver Rocher 12. Rose eclatant/ Heidi od Astor 006 Sexy/ Maybelline 137 Fabulous pink/ NYC 529 Sugar Hill Shimmer/ Astor Perfect Stay Gloss 8h



Jaké jsou vaše favoritky
Jaké byste mi doporučily vyzkoušet




Mějte hezký den!

9 komentářů:

  1. Já jsem si velice oblíbila rtěnky od Essence, Dermacol a Catrice :))) Všechny odstíny ti velice sluší :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné a na Tvých rtech skvěle vyniknou. Našla jsem si tam hned několik favoritů, asi je omrknu!

    OdpovědětVymazat
  3. Maybellinku v odstínu Coral ambition mám v kabelce pořád! A nedám na ni dopustit, jak říkáš, výdrž sice není nijak extra, ale na cesty je prostě perfektní. Příjde mi, že mě vždycky úplně rozzáří:)
    Instantní krása

    OdpovědětVymazat
  4. Miss sporty mám aj ja a milujem tú jej vôňu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné kousky :) !
    Já jsem si momentálně oblíbila krásný růžový odstín od GS :)) . Slečna která řekla tohle co píšeš určitě záviděla jaká jsi hezká a že si troufneš na výraznou rěnku :). Lesk od NYC mám také a jsem s ním moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  6. Kate od Rimmelu mám taky nejraději, jinak jsem moc spokojená i s Essence :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/07/yves-rocher-jahodova-laska.html

    OdpovědětVymazat
  7. Na tvých krásných rtech vypadá každá skvěle ♥

    OdpovědětVymazat
  8. To je pohled pro bohy! :D Určitě bych si vybrala ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Color whispers jsou úžasné! ♥
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/07/kosmeticke-nakupy-novinky-cervenec-2014.html

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)