středa 9. července 2014

My life in pictures (V.)


Moje poklady


na návštěvě u Nikouška// miluju jahody s mlíkem// oblíbenci// se zlatem na palačinkách



Ne, nejsme blázni....


sladká snídaně se sestrou// nový lak od NYC// nejlepší sandálky z Botova// jdeme se slunit


Balíček od Schwarzkopf 


pondělní relax// každé léto se těším na hrášky// nové nehty// i šperky musí relaxovat, haha


Instagram a mých 504 sledujících- velké DĚKUJI!!! 




Už delší dobu tady nebylo oblíbené My life in pictures, a jelikož se mi fotky jen kupí a kupí, rozhodla jsem se jim věnovat dnešní post. 
Fotky jsou různě staré, některé už jste mohli vidět na insta, některé mi uvízly v notebooku, aniž bych je někde publikovala. Věřím, že se vám budou líbit, jako vždy :*

Mějte krásnou středu, i když nám prší. Snad to brzy přejde a budeme si zase užívat sluníčka. Za týden už odjíždím na dovolenou, tak si určitě umíte představit, jak moc se těším a jak plnou mám hlavu starostí, abychom nic nezapomněli, měli všechno nakoupené a nic nám nescházelo. Vždy se dají některé věci dokoupit až na místě, ale jistější je mít všechno hned po ruce a zbytečně nestresovat.
Taky se chystáte někam k moři? :)


20 komentářů:

  1. A kam se chystáte na dovču? Doufám, že pak ukážeš nějaké fotky, posty od moře mám nejraději :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tolik dobrot a tenhle Gliss kur mě taky láká. K moři se chystám, za týden v pátek letíme do Turecka. :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Sice odjíždím k moři až za tři týdny, ale už teď mám cestovní horečku. Užij si dovolenou :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky! :) Můžu se zeptat, odkud máš ten "stromeček" na šperky? :) Ikea? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :* Stromeček mám z Nanu Nana :-)

      Vymazat
  5. Opět dokonalé fotky! :))) Ty prostě umíš fotit :))) Kam se chystáš na dovču? :) Budu se těšit na fotečky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. kam vyrážíš k moři anet ? my poletíme až v září :( do řecka :) ale aspon se mám na co tesit :D magda

    OdpovědětVymazat
  7. super fotky!:) Taky jsem se každý léto těšila na hrášek a pak jsem si ho jednou dala až moc a úplně jsem si ho zhnusila:D

    OdpovědětVymazat
  8. Waw tie laky! <3
    http://werushberry.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Uzi si dovolenku, ja som pri mori uz mesiac a dalsie dva ma cakaju, je to neskutocna psychicka ocista, nech vam vyjde pocasicko:-)

    OdpovědětVymazat
  10. "tvoje poklady" ti ukradnem. top!

    http://www.anetabjelakova.blogspot.sk/
    <3

    OdpovědětVymazat
  11. koukám, že nejsem jedinej maniak přes laky na nehty, uf :D pěkný fotky Ani, tyhle posty mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotky , opravdu mě tvoje fotky baví :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Ten nový lak je krásný a sbírka laků je taktéž pěkná =D
    Moc se mi líbí sandálky a lusky miluji :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jéé, moc krásné fotečky jsi pořídila :) Můžu se zeptat, kde jsi sehnala ten klobouk? Taky nějaký sháním za rozumnou cenu :)

    OdpovědětVymazat
  15. K moři se nechystám, s prcky je příliš brzy na takovou dovolenou :) Ale fotky moc hezké, hlavně sbírka laků :D

    OdpovědětVymazat
  16. Všem dííííky, jste zlatí :* Na dovču se chystáme do Řecka :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Ty volku :O tolik laků na nehty :D už si o sobě nemyslím, že to se svoji sbírkou přeháním :D
    Jinak se chystám na dovču do Turecka. Měla jsem úplně jiný plány, s kámoši, ale bohužel všechno padlo, a tak jsem se rozhodla jet nakonec s našima, jelikož je celý rok pořádně nevidím :D tak ať si mě užijou...:D

    OdpovědětVymazat
  18. Jeee tak to doufam , ze pridas nejake fotecky , recko miluju ! :) magda

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)