úterý 8. července 2014

Novinky za poslední týden

Jak už víte, minulý týden v sobotu jsem byla v Ostravě.
Neplánovala jsem velké nákupy, spíše jsem se jim chtěla vyvarovat a chtěla jsem co nejvíce ušetřit, ale jelikož začaly slevy, neváhala jsem se alespoň podívat do mých oblíbených obchodů. 


Začala jsem v H&M, a to ještě v Olomouci. Ulovila jsem tam dva úžasné topy za pár korun. Při pohledu na původní ceny se mi téměř zježily všechny chlupy. Ne nadarmo se totiž říká, kdo si počká, ten se dočká.

Z NY mám nový top v bílé barvě a zlaté náušničky ve tvaru slzy. 




Největší radost mám ze šatiček, které jsem ulovila v milované Zaře. Měli je ještě v modré barvě, ale jelikož jsem doposud žádné červené neměla (nepočítám samozřejmě ty, které už mi neseděly a poslala jsem je dále), sáhla jsem právě po nich. 
Líbí se mi jejich dokonalý, romantický střih s volánky. Ramínka jsou navíc zdobeny perličkami, které šaty oživí. Už se nemůžu dočkat, až si je vezmu na dovolenou k moři, která se blíží.



Hned po šatech mě potěšila kabelka ve skořicové barvě, která na mě čekala v Reserved za neuvěřitelnou cenu. Je jednoduchá, elegantní, se zlatými detaily a má perfektní tvar. Taková mi scházela <3


Mám i nové psaníčko, tentokrát v oranžové barvičce. Je z Mohita a už teď vím, k čemu jej budu nosit.


První obchod, který jsme s holkami navštívily, byla Sephora, jak už jsem se vám zmiňovala. Zamilovala jsem si jejich božské taštičky, takže bylo jasné, že si něco musím odnést. 
Protože jsem jela za přítelem a zapomněla si odličovací vodu, sáhla jsem po odličovacích tampóncích a s K. jsme neodolaly i perlám do koupele.

Novinkou jsou i mono oční stíny Chanel v meruňkové barvičce. Na očích vypadají přirozeně a to se mi líbí.



Kromě obchodů v Avionu jsme nemohly vynechat Ikeu, odkud jsem si odnesla další dvě lucerničky a svíčku.


Jako poslední věc, kterou bych vám ráda ukázala, jsou mé pantoflíčky z Botova. Jsou v nádherné lososové barvičce, zdobené zlatými lístky a perfektně se mi hodí k lososovému psaníčku, které mám taky z Botova.



Jak se vám líbí moje nové úlovky
Co pěkného jste ve slevách ulovily vy


Všem přeji hezký den!


25 komentářů:

  1. Líbí se mi ty Zara šatičky, dnes ji snad taky stihnu.
    Já letos slevy úplně zazdila, nestíhám nic :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tolik nádherných kousků! Brala bych je všechny i ty stíny, i když barvu jen odhaduji. Těším se na ukázku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Marti! Stíny určitě ukážu v samostatném článku, tak se pak můžeš kouknout :)

      Vymazat
  3. Moc krásné nákupy, nejvíc se mi snad líbí ty šatičky a ty botky :) Já na takové šaty bohužel nemám postavu, jsem malá a ve volnějších střižích působím ještě menší:) Ale tobě budou dozajista slušet! :)
    Zvu tě na giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Perfektní kousky. Moc se mi líbí ta kabelka z Reserved, je nádherná. Přesně taková by se mi taky hodila. No a ty šaty ze Zary jsou rovněž nádherné. Mám tento jednoduchý romantický styl moc ráda a ty v nich budeš vypadat určitě překrásně. Už se těším, až je na tobě uvidíme :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  5. Tak krásné věcičky! Ty Zara šaty jsou úžasné...a kabelka, opravdu platí, že v jednoduchosti je krása! :)
    Nicol

    OdpovědětVymazat
  6. Červené šatičky jsou krásné, už se těším až Tě v nich uvidím :) ! Dále se mi moc líbí ty svícínky které si také plánuji koupit, ehm, až se zas jednou dostanu do Prahy, jinak mám ty bílé květináče které jsem měla původně na štětce ale už se mi to nelíbí, tak mají kytičky alespoň hezký obal :) ! No a do Sephory bych jednou také ráda zavítala.

    OdpovědětVymazat
  7. Tyjo, tak ta kabelka z reserved je naprosto skvost <3 okamzite bych ji brala taky, bomba bomba! Schvalne, kolik stala, prosim? :))

    OdpovědětVymazat
  8. Nakoupila jsi moc pěkné kousky, na kolik tě vyšly ty topy z New Yorkeru a HM a náušničky? Asi se tam zajdu také podívat :-) Svíčku z Ikei jsem si taky koupila, ta vůně lesních jahod je neodolatelná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Top z NY stál 179,-, topy z H&M mě dohromady vyšly na pouhých 220,- a náušnice byly za tuším 79,- :)

      Vymazat
  9. Ty pantoflíčky jsou překrásný, ty byse mi taky líbily. :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  10. Šaty, botky prostě vše je super! :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Moc krásný věcí! Ty lucerničky jsou naprosto dokonalé (musím se pro ně také stavit) a to psaníčko je na léto jako dělané! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc krásne nákupy, to psaníčko a šaty sú božské ♥

    fairytaletea.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné věci, hlavně ty šatičky ze Zary jsou naprosto dokonalé :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/07/new-in-june-2014.html

    OdpovědětVymazat
  14. Perfektní nákupy, ty naušnice mě zaujaly, protože mám takový prstýnek. No a kabelky se mi moc líbí

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné věcičky!:)
    Ty botičky jsou úlně dokonalé :)

    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svojí první GIVEAWAY
    http://lovies47.blogspot.cz/2014/06/giveaway-01.html

    OdpovědětVymazat
  16. ked to vidim mam chut vyrazit na nakupy :-D uzasna farebnost, hlavne tie oranzove veci..

    GIVEAWAY o dámsky parfém

    OdpovědětVymazat
  17. Ulovila si moc kráásné kousky :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Parádní kousky :-) Na kolik prosím vyšly šaty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám radost, že se líbí :)
      Šaty byly zlevněné z 899,- na 599,- :)

      Vymazat
  19. Woow! Všechno je to úžasné a ty šatičky jsou krásné. K moři jako dělané a už se těším, až se nám v nich ukážeš. Na ty pantofle jsem se taky koukala, jen jsem přemýšlela o černé barvě, no nakonec jsem si je nekoupila, ale kdo ví?! :) V poslední době jsem si botovo hodně oblíbila, tak uvidíme, jaký bude můj další úlovek :)

    OdpovědětVymazat
  20. To oranžové psaníčko je dokonalé:) stejně jako ty lososové botky. Sháním nějaké takové podobné sandálky s mašlí..:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)