úterý 15. července 2014

(OOTD) 14.7.

Včerejší den začal ihned z rána velmi vtipně. Ono tlačit auto, v županu, s pomalu ještě zalepenýma očima, není žádná sranda :D Navíc jsme byli celý den v jenom kole. To víte, dovolená klepe na dveře a doma to odsýpá.

Odpoledne jsme šly se sestrou dokoupit pár drobností, jako odlakovač na nehty, časopisy, sluchátka a další. Cestou domů jsme nafotily outfit, ve kterém jsem vyrazila. Můžete v něm vidět novou vestičku z H&M, která je součástí mého dárku na narozeniny, které oslavím 22. července a jak jinak, než přímo na dovolené, a taky hnědou kabelku z Reserved, kterou jsem si nedávno pořídila ve slevách. Na těchto fotkách je bohužel dost přesvícená....









Vesta, šortky a brýle H&M/ tílko Zara/ kabelka Reserved/ sandálky Botovo/ náušnice a hodinky Mohito/ náhrdelník od mojí L./ náramek Claire's/ prstýnek Rossmann



Mějte se krásně!


7 komentářů:

  1. Moc se mi libi kabelka a ty sortky :-* ta jejich barvicka <3

    OdpovědětVymazat
  2. Kabelka, náhrdelník a botky!! Úžasný! Moc ti to sluší :-*
    Nicol

    OdpovědětVymazat
  3. Opět skvělá kombinace :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tahle vesta je strihove naprosto bozi! Skvela koupe! A tu kabelku jsem ti chvalila uz v new in, faaakt dost dobry zas :)))
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé...mám úplně stejné šortky:) A musím říct, že jsou opravdu úžasně pohodlné, ale aviváž mi na nich udělala obrovské fleky, tak teď nevím, co s něma..
    Btw: hrozně se mi líbí ty tvoje botky:)
    Instantní krása

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný outfitek, jako vždy ;)) Jinak na dovolenou bych taky hned jela, takže Ti závidím... no, mimoto, já závidím všem, kteří teď jedou nebo letí na nějakou dovolenou :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)