úterý 29. července 2014

(OOTD) Brown

Krásné úterý všem!
Ještě, než se pustím do článků, ve kterých vám přiblížím mou dovolenou v Řecku, tak mám pro vás další outfit. Od včerejšího dne pobývám u přítele a protože už mu focení mých OOTD určitě moc chybělo (haha), před odjezdem mě stihl vyfotit. Fotky jsem přetáhla do notebooku a složku s nimi otevřela až dnes. Abych se přiznala, docela jsem se zasmála, protože jsem zvolila kombinaci do hněda a jaksi jsem s topem splynula. Opálení, které jsem si z Řecka ,,dovezla", je na mě totiž dost netypické, jelikož se opaluji spíše do černa a letos jsem snědá. Nu, posuďte samy :)

PS: Vůbec nekoukejte na mé vlasy! Před dovolenou se nemělo cenu barvit, ale už to hodlám napravit, jelikož mi na sluníčku zrezivěly a barva se vymyla :) 











top H&M/ sukně a hodinky Mohito/ kabelka Reserved/ sandálky CCC/ náušnice NY


18 komentářů:

  1. Je to moc vtipné a vážně jsi nějaká hodně a pěkně opálená. To mně se stát vážně nemůže. Jinak outfit je moc hezký a sluší ti to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji, Marti :) A vtipné je to více, než dost, haha :)))

      Vymazat
  2. Outfit se mi moc libi, i kdyz splyva s tvou barvickou :) trosku me zacatek popletl :D tohle je outfit pred dovcou tedy, nebo uz po :) Ja myslela, ze pritel te fotil o sto sest na dovce :) alespon ja chudaka sveho hodne zamestnavala :D takze se vzdy smeji, kdyz po nem chci nafotit ted :D na dovce byl totiz muj dvorni fotograf :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Outfit po dovči, Andrejko :) V Řecku mě přítel většinou nefotil, spíš sestra :)
      Jinak děkuji :)

      Vymazat
  3. si krásna ale chcelo by to niečo urobit s farbou vlasov

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) S vlasy už konečně hodlám něco dělat, ale před dovolenou to nemělo žádný smysl. Kdybych se nabarvila, tak by se mi vlasy dost zesvětlily a sůl by jim taky moc neprospěla ;)

      Vymazat
    2. Taky jsem to chtěla napsat, ty odrosty sleduju už delší dobu a je to šílené. Jinak sukně se mi strašně moc líbí!

      Vymazat
  4. Nádhera! Ta hnědá ti strašně moc sluší! :)* a ty ťapky...ach!
    Nicol

    OdpovědětVymazat
  5. Ta hnědá Ti moc sluší ! Líbí se mi ta sukně, kabelka a máš pěkný obočí :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Dlouho jsem už nebyla na tvém blogu a za tu doby jsi neskutečně zkrásněla!:))) Sluší ti to moc.
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  7. Sluší ti to! Zbožňuju tvoje vlasy!

    OdpovědětVymazat
  8. Tenhle outfit je jedním slovem famózní,úplně mi vyrazil dech.:-)Opálení ti moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný outfit :) a ty vlasy před dovolenou taky moc neřeším, protože vím, že bych se vrátila a zase bych měla od sluníčka na hlavě to samé.
    chickflickcherry.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadáš nádherně! :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Tak toto sa mi veľmi páči. A tá opálená pokožka do toho je krásna :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)