středa 2. července 2014

(OOTD) Denim & Krajka

Přeji všem dobré ráno!
Dnešní outfitpost mám nafocený už ze soboty. V šatech s převázanou košilí jsem jela do Ostravy a bylo mi moc fajn. Košile je mi přes prsa dost úzká, takže už ji nemohu nosit zapnutou, proto jsem ráda, že jsem našla její další využití. Líbí se mi a byla by škoda, kdyby z mého šatníku musela pryč.











šaty Lefties/ košile Tally weijl/ kabelka a brýle H&M/ sandálky Botovo/ hodinky Mohito


Na závěr ještě 3 bonusové fotky na seně a červený rybíz, který jsme po cestě potkali :-) 






Mějte se hezky!
Já už se budu mít jenom a jenom fajn (snad), protože mně i celé rodině spadl kámen ze srdce, když jsme včera zjistili, že jsem přijata na VŠ do Olomouce.
Díky Bohu <3


19 komentářů:

  1. S tou košilí je to moc fajnový nápad :) a ty šaty jsou nádherně romantické :))

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji Ann, tak to se snad ještě uvidíme, já jsem taky nakonec přijata do OL na navazující :) P.S a moc Ti to na fotkách sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jeee, gratuluju! Na jakej obor jdes? :) fotky krasny, krajka a denim je nesmrtelna kombinace, bozi fakt :)
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo, taková pěkná kombinace, moc ti sluší:) Gratuluju k přijetí na VŠ!!! :)
    Hedwica♥

    OdpovědětVymazat
  5. Chcela by som vidieť tvoj šatník... Musí byť obrovskýýý! :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluju Ani! :) Kam se chystáš? :) Košili jsi využila pěkně a s krajkou vypadá krásně :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak teď jsem dostala velkou chuť na rybíz! Outfit je krásný a moc ti gratuluji! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc Ti to sluší, tenhle outfit je jednoduchý a to se mi líbí. :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  9. hrozně ti to sluší! vzpomínám si, jak jsem byla v Tally a viděla jsem tam tuhle košili, dokonce byla ve slevě, ale byla v L! to mě hrozně naštvalo :/ protože vypadá fakt nádherně :)
    A přidávám se ke gratulacím!! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Taky moc gratuluju.:-)Outfit je krásný,ta košile byla skvělý nápad.Riflové košile miliju a už konečně vím,jak je v létě využiju,děkuji za parádní typ.:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Gratulujem k výške :)) šaty sú úplne nádherné aj ta košeľa. Hodí sa ti to ale ja by som si to spolu neobliekla.. Samozrejme neber to v zlom.. Každý má iný štýl.. Inak sa ti to hodí a pekne fotky :)) teším na ďalší post :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak s tou košilí ti to moc sekne! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné fotky! Strašně moc ti to sluší a ten outfit je parádní :))

    OdpovědětVymazat
  14. Všem vám moc děkuji za krásné komentáře i gratulace :* Budu studovat dvouobor ČJL/NJ :-))

    OdpovědětVymazat
  15. Moc krásne fotky, pristane ti to :)

    OdpovědětVymazat
  16. Krásný outfit, a máš skvělé vlasy :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)