pátek 11. července 2014

(OOTD) Korálová

Když včera ve večerních hodinách vykouklo sluníčko a zrovna jsem měla odjíždět za přítelem, neváhala jsem si na sebe vzít něco ve výraznějších barvičkách.
Před skříní jsem stála asi 5 minut, vybrala jsem si outfit, kterému ale stále něco chybělo, tak jsem se rozhodla pro jiný. Zvítězila kombinace béžové a korálové barvy
Korálovou miluji, dokáže hezky rozzářit den a neokouká se mi tak rychle, jako jiné barvy.











Top New Look/ šortky ebay/ psaníčko a lodičky Botovo/ náušnice a brýle H&M/ hodinky Mohito


Mějte krásný, pohodový pátek a užijte si víkend! 

A.


28 komentářů:

  1. Krása! Ten top/halenka nemá chybu!! Krásná barva i provedení! :) Sluší ti to moc! Nicol

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké. Ta halenka je krásná. Taky mám korálovou velice ráda, bohužel v šatníku moc kousků v této barvě nemám, ale doháním to kosmetikou v této letní barvičce :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já těch korálových kousků taky tolik nemám, ale aspoň pár se jich najde :)

      Vymazat
  3. Takový úplně ideálně letní outfit:) Moc hezká kombinace barev, je pravda, že korálová se jen tak neokouká a na ulicích ji moc vidět není. Chválím šortky (přesně takové mám ve svém letním wishlistu) a psaníčko:)

    Instantní krása

    OdpovědětVymazat
  4. Ta košile je perfektní, Anetko! Fakt jeden z nejlepších kousků, co jsem tady u tebe viděla! :)
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  5. Korálová barvička je nádherná :) Také ji mám ráda :) Sluší ti to :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Koralova je momentalne moja najoblubenejsia farba, tymto outfitom si ma potesila:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že jsem tě potěšila :)

      Vymazat
  7. krásný outfit <3 v korálové jsi úžasná! a topík nemá chybu :))

    OdpovědětVymazat
  8. Ta halenka je moc krásná :-) Já mám tyto barvičky moc ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc ti to sluší, ty šortky jsou naprosto perfektní! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkný outfit. Moc se mi líbí ta kabelka, škoda že už ji nemají :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Nemají, koukala jsem :( Je to škoda. Brala bych ji ještě v mintové.

      Vymazat
  11. Taky jsem si oblíbila korálovou barvu a miluju Tvé lodičky!!! <3

    OdpovědětVymazat
  12. Jé, Ty máš krátký ručičky:) Ale máš odvahu, že si vezmeš kraťásky. Nic ve zlým. Pouze další názor.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krátký ručičky? To slyším poprvé ;) Děkuji za tvůj názor, ale smažit se v létě v kalhotách určitě nebudu, jen kvůli tomu, že mám svalnatější nohy a velké boky ;)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)