neděle 6. července 2014

(OOTD) Miluji květinové vzory

Krásný večer všem!
Nakonec se vám ozývám místo slibovaného pondělí už dnes, tak doufám, že budete mít radost :-)
Moje sbírka šatů se ve čtvrtek rozšířila o další kousek, a to o tyto bílé květované. Připadám si jako blázen. Do šatníku mi přibývá čím dál více věcí s květinovými vzory, až mám pocit, že mi tam snad i za chvíli jedna opravdová květina vykvete. 










Šaty Lefties/ psaníčko a sandálky Botovo/ hodinky Mohito/ náušnice NY/ brýle H&M




9 komentářů:

  1. Náhodou jsou velice pěkné :)) Velmi ti to v nich sluší :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný šaty. Taky jsem si ted hodně oblíbila kytky a hlavně krajky. :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné šatočky a tie tvoje vlásky sú TOP <3 Som tvoj nový follower. :-)

    SIMONA | LIVEINFOXWORLD.BLOGSPOT.COM

    ....

    OdpovědětVymazat
  4. ty si šatičková princezná ;)) sú krásne a tebe šaty veľmi pristanú :))

    OdpovědětVymazat
  5. šaty ti moc sluší :) na léto miluju květovaný vzor! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Anetko neplánuješ nějaký článek o rtěnkách, co zrovna používáš? Jsou to krásné barvy :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkný outfit. Ty šatky jsou krásné, taky se mi v poslední době líbí květované vzory. Jen k mojí postavě se zrovna moc nehodí :D

    OdpovědětVymazat
  8. šatům přicházím víc a víc na chuť a tyhle jsou moc krásné :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/07/new-in-june-2014.html

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)