sobota 5. července 2014

(OOTD) V overalu

Dobré ráno všem!
Po dvou dnech jsem tu zase s novým postem a jak jinak, než s outfitovým.
Konečně mi to venku, po deštivých dnech, připomíná léto. Ještě není ani 8:00 a teploměr ukazuje 23 stupňů.
Včera to bylo podobné. Proto jsem vytáhla svůj nový overal, na hlavu nasadila slaměný klobouk, na oči sluneční brýle a mohlo se vyrazit.












Overal a brýle H&M/ klobouk Reserved/ pásek, hodinky a náušnice Mohito/ kabelka Next/ sandálky F&F


Mějte hezký víkend!
Ozvu se vám zase v pondělí :-)

20 komentářů:

  1. jééj pekný a jednoduchý čierny, taký by sa mi páčil. opasok ho krásne oživuje.

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda. Moc povedený outfit. Jak já ti závidím, že ti sluší klobouky, já mám na ně asi divnou hlavu či co :D Ve všech vypadám nemožně :D

    Radu - Giveaway o Benefit Sugarlicious

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Jeeee, to znám. Já hledala celkem dlouho ten pravý, protože spousta klobouků mi taky nesedí :D

      Vymazat
  3. Není nad to vyjít ven v lehkém oblečení viď? :)) Tvé fotky léto vyloženě připomínají Anetko :)
    Moc Ti to sluší a overal je krásný!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný overal :))) Sekne ti to :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný outfit, jako vždy. Sluší Ti to a ty brýle jsou úžasné, za kolik jsi je sehnala? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuji :*
      Brýle jsem sehnala za tuším 249,- :)

      Vymazat
  6. Sluší ti to:) Po těch sandálkách pokukuju pokaždé, když jsem v Tesku (řekněme tak 2x - 3x týdně :D ), ale ještě stále jsem se neodhodlala si je pořídit.. pořád si opakuju, že bot mám dost..jenže jak tak na ně koukám, tak si říkám, že by se mi hodily :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Sandálky jsou krásné, takže se ti nedivím, akorát mě osobně dost zklamaly :( Hned po chvíli se na jedné části odtrhly zlaté plíšky, nejspíš je budu muset k botě přišít....

      Vymazat
  7. Krásný overal:) taky mám jeden doma a uplně ho miluju:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Vůbec se ti nedivím, overaly jsou super a patří mezi univerzální kousky v šatníku :)

      Vymazat
  8. Jednoduché, ale krásne. Ten opasok oživil celý look. Kika

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)