čtvrtek 17. července 2014

Radosti od Schwarzkopf, aneb další recenze

Před nedávnem mi doma přistál další balíček od Schwarzkopf. Byla jsem nesmírně nadšená a s chutí jsem se ihned vrhla do testování.
V balíčku jsem objevila 3 produkty od Gliss Kur z řady Million Gloss, stylingový sprej got2b, který jsem vám věnovala do giveaway a jako jediný jsem ho tedy nevyzkoušela, a v neposlední řadě i sprchový gel Fa.




Začala bych produkty od Gliss Kur. Řada Million Gloss je určena především pro vlasy, které jsou matnébez lesku a už z názvu řady na vás křičí spousta třpytivých odlesků. Balzám i šampon obsahuje koncentrovaný elixír a také komplex keratinu, který vlasům dodá ten správný lesk.
Oba produkty navíc překrásně voní, i když mi lehce připomínají pánskou vůni. Kdo vyzkoušel, určitě se mnou souhlasí :-)

Po vyzkoušení šamponu jsem byla lehce zklamaná. Nebo spíš bych to ani nenazvala zklamáním, zkrátka není vhodný na mé vlasy. Po jeho nánosu byly tvrdé a ve výsledku vlasy nebyly ani řádně umyté, i přesto, že jsem šamponu použila více, než dost. Zato s balzámem jsem maximálně spokojená. Ten mi sedl, vlasy se po něm lehce rozčesaly a to je pro mě velmi důležité.




Olejíček na vlasy mě potěšil ze všeho nejvíce. Stačí jej nanést opravdu malinko, třeba jen do kořínků vlasů
a ihned vypadají lépe. Vlasy mám suché, takže jsem vděčná každému olejíčku, který mi je trošku zregeneruje a zotaví. Tento to splňuje na 1* a používám ho velmi ráda.
Navíc má 4 různé druhy aplikace, jak se dá použít, a to:

1) Jako doplněk šamponu
2) Bezoplachová péče po umytí
3) Závěrečná péče na suché vlasy
4) Obnova lesku kdykoli během dne

Já ho nanáším ihned po umytí, do vlhkých vlasů. Samozřejmě se to s ním nesmí přehánět, aby vlasy nezamastil a nemusely jste si je znovu umývat :-)


Od Gliss Kur přejdu rovnou ke sprchovému gelu od Fa s vitamínem E, který si mě získal vůni citrusových plodů, konkrétněji guavy, která voní božsky. Na těle pění dostatečně a je moc příjemný, vůni na pokožce cítíte ještě hodně dlouho. 



Co říkáte na řadu Million Gloss od Gliss Kur? 
Vyzkoušely jste ji? 
Znáte případně i ostatní produkty?


Přeji všem krásný čtvrtek!

13 komentářů:

  1. Produkty znám, ale zatím jsem je nezkoušela, ale nalákala jsi mě na ten olejíček :) A sprcháče Fa mám ráda
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. O této "vlasové" řadě jsem přemýšlela ale furt se k ní tak nějak nemám, možná až spotřebuji tu zásobu šamponů :)
    Fa sprchové gely mám moc ráda, hlavně nádherně voní a nevysušují pokožku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem se na tu řadu dívala no musím aspoň jednu věc vyzkoušet :))) Od FA sprcháče jsou boží, nádherně voní. :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych šla asi do toho olejíčku. Láká mě nejvíc,a když ty píšeš že je dobrý, tak určit stojí za vyzkoušení. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Olej bych i ráda vyzkoušela.

    Hezká recenze :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ráda bych vyzkoušela ten olejíček :)
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. radu gliss kur mam rada ale tuto som neskusila :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten olejíček vypadá dobře. Jinak tuhle řadu znám ale nezkoušela jsem ji, protože s leskem problémy nemám.

    http://karolinarblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. abych pravdu řekla tak mě zaujalo to třpitivé bgalení přípravků....a určitě bych to vyzkoušela

    OdpovědětVymazat
  10. tyrkysový else mám a fakt sa oplatí :)
    http://simonechanell.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. Tyrkysová řada Glyss Kur je skvělá, mám doma a používám. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Such a drool worthy Haul! Yum
    Following you now and will appreciate it if you can follow back and return the Love and Support!
    Cheers!
    Red Alice
    http://www.redalicerao.com/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)