čtvrtek 31. července 2014

Všechny červencové outfity

Tak! A půlka prázdnin je za námi. Sice jen pro některé, ale je to strašné, jak to letí.
S koncem měsíce mám pro vás další souhrn outfitů, které jste tu za celý červenec mohly spatřit.
Jsem moc zvědavá, který to vyhraje tentokrát :-) Já osobně jsem se nejlépe cítila v outfitu č. 1, 7 a 8.

Budu se moc těšit na vaše názory, kterých si moc vážím! <3



Mějte pěkný den!

18 komentářů:

  1. Outfity jsou krásný všechny,ale nejvíc se mi líbí 1.,2. a 4.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné jsou vsechny, ale nejvice se mi libi 1, 4 a 5.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta sukýnka dole druhá zprava je úžasná ;) Ale sluší ti to všude :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak u mě vede outfit č. 4, neboť se mi moc líbí ta korálová halenka :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  5. Uplne najkrajšia je 1 :)) a potom ešte 4 a 7 ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se nq tobě líbí 6. Je to takové mile rozverné. Pak 2 kvůli klobouku, to bych nebyla já. A 8 za tu statečnost ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Všechny outfity jsou parádní, ale úúplně nejvíc se mi líbí hned první. :))

    OdpovědětVymazat
  8. Líbí se mi všechny, ale za mě rozhodně 2, 6, 7! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Pro mě je top 1 a 4 :)) Ale všechny se mi líbí! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. U mňa 4., pre koralovú mám toto leto obzvlášť slabosť:-) Day By Day

    OdpovědětVymazat
  11. Všechny nemají chybu.:-)Ale famózní,dokonalý,úžasný je outfit 7.Na druhém místě u mně 8.:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Nejvíce se mi líbí první a čtvrtý :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tentokrat nedokazu vybrat , pokazde ti to maximalne slusi !;) a nutne potrebuju nejakou hnedou halenku - vubec by me nenapadlo jak skvele muze vypadat hneda na brunetce ;) magda

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)