úterý 5. srpna 2014

Co jsem sehnala ve slevách...

Ještě před dovolenou jsme s přítelem podnikli nákupy v Opavě i v Ostravě. Sháněli jsme převážně věci, které si s sebou vezmeme k moři, a přitom koukali i do slev, jestli nás něco nezaujme.
Přítel není takový shopaholic jako já a vše si pořádně promyslí, než něco koupí. Poslední dobou už se snažím uvažovat jako on a kupovat jen takové věci, které vím, že budu nosit a nezůstanou viset ve skříni ještě s visačkou další rok. No jo, jsem ztracený případ a to toho zase taková kvanta nevlastním.


Nejdříve jsme zavítali do Bredy. Měla jsem zálusk na nějaké pěkné plavky, a protože je vždy seženu v H&M, vyrazili jsme právě tam. Samozřejmě nezklamalo. Jenže kromě plavek jsem šla do kabinky s dalšími stopadesáti (jen tak obrazně) věcmi a nevěděla, co zkoušet dřív. Nakonec jsem si dala stranou 5 kousků, bez kterých jsem nehodlala odejít. Přítel věděl, že se blíží den mých narozenin, a proto mi věci, které se mu líbily, zabavil a koupil mi je. Prostě poklad! Konkrétněji se jednalo o šedé pyžamko, džínovou vestu a tanga,  a já jsem si koupila černé sáčko se stříbrnými aplikacemi na ramenou a červený vršek od plavek. 
Víte, co je ale legrační? Že přítel by mi většinou nekoupil nic, co se jemu samotnému nelíbí :)
V módě mě podporuje a líbí se mu, co nosím, ale kolikrát se stane, že má i jiný vkus, než já a to s ním nic nehne. Stojí si za tím a věc mi rozmlouvá klidně hodiny a hodiny. Taky jste se s tím někdy setkaly






V F&F pak na mě ještě navíc čekalo nádherné červené sáčko, které mě zaujalo svým perfektním střihem. Poslední dobou saka miluji a podle mě jsou právě ony ty kousky, které se v šatníku nikdy neztratí! Jsou ženské, elegantní a vkusné!
Kromě sáčka jsem si koupila i náušničky, které sice nebyly ve slevě, ale stály pouhých 79,-, takže se to za slevu považovat dá- byly dost levné.



Z Opavy jsme se na druhý den přesunuli do Ostravy. Tam jsme si obešli už jenom pár vytipovaných obchodů, které máme rádi, zašli si do Ikei na jídlo a jeli zase domů.

Přítel chtěl především do Decathlonu, kde jsme strávili poměrně dlouhou dobu. Nakonec jsem tam nakoupila jen já a to červený spodek k plavkám z H&M, který mám vyfocený u vršku.
Já osobně jsem se zase nejvíce těšila do Zary, i když jsme tam nedávno byly s holkami. I tak jsem tam sehnala dva úžasné topy za opravdu nízké ceny.



V Promodu jsem zahlédla slevový stojan s bižuterií a našla tam tyto krásné zlatomeruňkové náušničky za stovku.


K moři jsem sháněla i nějaké žabky/sandálky, které budou ideálním kouskem na večerní procházky.
Tyto z CCC jsem měla vyhlídnuté už delší dobu.


Poslední nákupy jsem podnikla v Orsay a v Reserved. Od babiček jsem dostala nějaké penízky k narozeninám, a jelikož jsem jim slíbila, že si koupím něco dalšího na sebe (mimochodem, jedna z babiček se mi dost směje a prý by chtěla vidět můj šatník, když mám na sobě pokaždé něco jiného), své slovo jsem dodržela a ani to nebylo nijak zvlášť těžké :D
V Orsay mě ihned na první pohled oslovil béžový křivák s koženkovými aplikacemi, které mi připomínaly aplikace na mém koženém trenčkotu z Mohita. Po vyzkoušení jsem usoudila, že je perfektní a už jsem si ho nesla k pokladně, spolu i s náhrdelníkem a bílým krajkovým topem.





Měla jsem v Orsay vyhlídnuté i psaníčko, jenže stálo 500,-. Pořád mi něco říkalo, ať počkám, že se ještě zlevní. No a taky, že ano! <3 


V Reserved jsem pak ulovila šedou delší mikinu s koženkovým číslem 89. Jakmile ji na mě uviděl přítel, dodal, že 89 byl dobrý ročník a že si ji mám rozhodně koupit, haha. 


Jak se vám moje nákupy líbí? Který kousek vás zaujal nejvíce? 
Taky by mě zajímalo, co hezkého jste ve slevách ulovily právě vy, anebo co si ještě plánujete pořídit?!



Přeji všem krásné úterý!

22 komentářů:

  1. Moc pěkné kousky Anetko :) Hodně se mi líbí bundička, na podobnou (jak střihem i barvou) jsem koukala v Bershce ;) Nakonec jsem ukořistila černého koženkového křiváka se zlatými doplňky v New Yorkeru :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super nákupy! Můžu se zeptat kolik stál ten křivák? Je úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Křivák stál pouhých 400,- (zlevněn ze 1499,-) :)

      Vymazat
    2. já padám :D to jsem neměla číst :D

      Vymazat
  3. veľmi pekné veci si nakúpila :) tá posledná mikina je mega ! :)

    http://lifebyteenboy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Super nakupy! To psano - jeho barva - bozi! Ta mikina, na tu jsem take koukala a je bozska, tesim se, jak ji zkombinujes. No a ten krivak je bozsky taky!!!

    OdpovědětVymazat
  5. tééda to jsou nákupy! :D ... křivák chválím je boží! taky ho mám už od začátku léta ve skříni! a je super. Každý mi ho chválí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nejvíc se mi líběj ty věci z Orsay! Moc se těším, až je na tobě všechny uvidím! Jinak si taky vždy říkám, že budu nakupovat s rozumem jako to dělá i mlj přítel a i si pak nějakou dobu myslím, že to dodržuju, ale pak si uvědomím, kolik nových věcí zase mám aniž bych stihla unosit ty, co jsem si koupila o něco dřív :D achjo, jsme ztracené a pohlcené, Anetko! :DD ://

    OdpovědětVymazat
  7. Velmi pěkné kousky sis pořídila :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Parádně sis nakoupila. Moc se mi líbí ty topy ze Zary, botičky a křivák. Já byla slevy obhlídnou minulý týden a skvěle jsem si nakupila v F&F. Nakupuji tam moc ráda.

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  9. TOP! Hlavně kožený křivák, krajkové tílko a mikča z Réčka! :)))))

    OdpovědětVymazat
  10. Zbožňuji pyžámka, je krásný! :-) Krásné úlovky. Potřebovala bych tě někdy s sebou na nákupech :-).

    OdpovědětVymazat
  11. ahoj anetko, krásně jsi nakoupila ! já byla nedávno v bredě v opavě a musmím říct že se mi tam líbilo mnohem víc věcí než třeba v karolíne , měli tam ve slevě krásné sáčka slevněné z 1199 na 249 ( černé s koženkovými rukávy a pudrové jsem hned brala do kabinky a i ho koupila :) a psaníčko mám skoro stejné jen z Háemka, miluju fuchsiovou :) naopak třeba zara mě zklamala, moc se mi tam nelíbilo ale možná to bylo tím že jsem to tam jen prolítla, tak třeba někdy přístě :) pá magda

    OdpovědětVymazat
  12. nádherné věci ta vestička je mooc pěkná :)
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Hrozně pěkné věci! :) Mě teda upoutaly ty tanga, ty jsou fakt božské! :D

    OdpovědětVymazat
  14. Teda! Ty si vždycky koupíš tak pěkné věci, hlavně vkusné !
    Moc se mi líbí ty dva bílé topy, jsou hrozně romantické :) . Anetko mohla bych se zeptat na kolik Tě ten křivák vyšel? Já si chci koupit černý křivák tak by mě zajímalo v jakém rozmezí se pohyboval tenhle :) Popřípadě děkuji za odpověď ! :)
    S přítelem jsem na tom dost podobně, když se mi něco hrozně líbí tak jemu se to zas nelíbí a nekoupil by mi to :D no a naopak se mu zase líbí něco co přijde naprosto příšerné mě, ale i se někdy shodneme :D !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, děkuji :*
      Křivák mě vyšel na 400,-, jak už jsem odpověděla výše. Myslím si, že je to více než příznivá cena, vzhledem k té původní:D

      Vymazat
  15. waaau krásne nákupy. To fialové psaníčko - užasné!!! a páčia sa mi tiež plavky!

    OdpovědětVymazat
  16. Ten křivák je krásnej a moc se mi líbí i to pyžamo a topy ze Zary. I psaníčko je krásný - no prostě super nákupy :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. To jsou krásné věci, suprově sis nakoupila. Hlavně se mi líbí pyžámko, ty saka a žabky :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)