úterý 19. srpna 2014

Co mám nového...

Přeji všem hezké poledne!
Od včerejšího večera u nás prší a prší a prší..... Letních teplot se už zřejmě nedočkáme. 
V dnešním postu bych vám chtěla ukázat, co mám nového, včetně věcí, které jsem ještě stihla ulovit ve slevách. Jak tak koukám, téměř všechny věci jsou letní a vytáhnu je nejspíš až příští rok. To mě tedy velice těší! Ach jo. A to jsem měla takovou radost, že jsem věci nakoupila ,,za hubičku"....




Ve slevách jsem v F&F ulovila krajkového bombera, který je sice o dvě čísla větší, než běžně nosím, ale nejde to poznat. 
V Orsay jsem narazila na bílé kraťásky s krajkou. Jsou trošku vyšší, do pasu a mám z nich hroznou radost.



U krajek ještě chvíli zůstaneme (no jo, stále mě neomrzely!:)). V Croppu jsem narazila na krémové šaty, které vypadají po obléknutí ještě krásněji, než samotné na věšáku. V Croppu byla navíc akce 30% na zlevněné kousky, což vás o to víc potěší. 
Z NY jsem si pak odnesla starorůžové body



Z H&M mám nový crop top, který vypadá nádherně k pasovým sukním.


Včera mi spolu s overalem dorazil i balíčekfrontrowshop, ve kterém na mě čekalo hnědé psaníčko a zlatý náhrdelník. Vše bylo opět důkladně zabaleno a věci odpovídají popisu. Navíc balíček dorazil rychleji, než jsem očekávala a komunikace ze strany eshopu je velice milá.


V nabídce mají psaníčko i v černém a modrém provedení, já si vybrala hnědé. Možná proto, že se mi líbilo nejvíc ze všech a navíc mi hnědé psaníčko scházelo.
Psaníčko je i včetně dvou popruhů- k nošení v ruce, i na rameni. 



Náhrdelník mě překvapil jeho tíhou na krku :D Je opravdu dost těžký, ale vypadá zajímavě. Co myslíte?


Kromě psaníčka z FRS mi do sbírky přibylo i psaníčko z Accessorize, které jste mohli vidět ve včerejším postu. Zamilovala jsem se do jeho kombinace barev, protože růžová, krémová a žlutá k sobě zkrátka sedí! <3


Posledními novinkami jsou novinky z dekorativní kosmetiky, konkrétně rtěnka od NYC v odstínu 405 Blue Rose, Color whisper od Maybelline v odstínu 210 Oh La Lilac a lak na nehty od NYC v odstínu 224 Times Square. Brzy můžete očekávat recenzi :)



Mějte se krásně!
A pokud se zrovna chystáte obědvat, tak jako já, přeji vám dobrou chuť :)


21 komentářů:

  1. Ten náhrdelník vypadá skvěle ! :)))) A to i ty psaníčka :)) Také jsem si pořídila rtěnku od NYC a to v odstínu 433 peach fizz :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se moc líbí to poslední psaníčko, jemné, moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí ten náhrdelník, je úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super nákupy. Moc se mi líbí ty krajkové šaty a pak obě psaníčka :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  5. Tkolik krajky :D ale nedivím se ti,taky mám strašně ráda věci s krajkou :)

    OdpovědětVymazat
  6. Z těch krajkových kraťásků jsem unešená! Jsou božské! Stejně jako to poslední psaníčko:) Kombinace barev je poněkud netypická, ale dost mi to k sobě sedí:))
    Instantní krása

    OdpovědětVymazat
  7. Náhrdelník je velmi zajímavý, krajkové věci jsou krásné, to druhé psaníčko nemá chybu :). Na recenze se budu těšit.

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné veci!

    http://werushberry.blogspot.sk/ GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  9. Pořídila jsi luxusní kousky :) A ten náhrdelník vypadá pěkně
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. I always spent my half an hour to read this website's articles or reviews everyday along with a cup of coffee.


    my site cheap cpanel hosting

    OdpovědětVymazat
  11. Ľúbia sa mi tie krajkové veci :)

    OdpovědětVymazat
  12. Oba produkty od NYCu mam a miluji je! Jinak psanicko je v super barvach, moc se mi libi i krajkovane veci :)

    OdpovědětVymazat
  13. Už proto jsem se rozhodla že letní věci nenakupuji :) už budu kupovat jen teplejší věci, tedy pokud neuvidím něco pěkného ve slevě :D .. Nádherné věci, velmi se mi líbí ty šatičky :)

    OdpovědětVymazat
  14. Psaníčko z Accessorize a krajkové body jsou TOP! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Zase tolik krásných věcí! Moc se mi líbí to krajkové body ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Perfektný nákup! :) tie kabelky sú krásne :)) A náhrdelník je super:)) Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
  17. Samé pěkné věci jsi pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  18. Nejvíce se mi líbí ty kraťásky, ale jinak jsou to všechno pěkné kousky! :)

    OdpovědětVymazat
  19. jéé ten krajkový bomber je skvělý a to světlé psaníčko to je nádhera ! vlastně všechno máš krásné :) ale opravdu léto u žse asi nevrátí, já už jsme začla nakupovat svetry - v tescu ted mají super slevy i na svetry, tak že jsem tam strávila asi hodinu prohrabováním se v hadrech, manžel měl ze mě osypky už a Julinku jsem musela "uplatit" balonem s princeznama, aby počkala :D takže sranda :D těším se na další příspěvky, pá a krásný den magda

    OdpovědětVymazat
  20. Všem vám moc děkuji za milé komentáře a mám obrovskou radost, že se vám věci líbí :) Hned se pak lépe nosí :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)