čtvrtek 21. srpna 2014

Greece 2014: Celodenní výlet- trhy & Edipsos

Všem přeji dobré ráno!
Články z mé dovolené v Řecku se pomalu blíží ke konci, dnes mám pro vás už předposlední a taky ten nejdelší článek, který vás zavede do města Edipsos. Tohle městečko je známé jako lázeňské. Můžete se jít vykoupat do moře, kde tečou horké, léčebné prameny a užívat si příjemného mořského vzduchu a prostředí. 

Z našeho letoviska jsme vyjížděli kolem osmé hodiny ranní. Součástí výletu byla i návštěva trhů, které se nacházeli po cestě směr Edipsos. Na trzích jsme si mohli nakoupit čerstvou zeleninu a ovoce, ryby (i když, kdo by to riskoval, mít je v autobuse celý den:)), oblečení a další. 






Rozchod jsme měli cca 30 minut, což bohatě stačilo. 
Cestou zpět k autobusu jsme od jednoho pána dostali i suvenýr v podobě černozlatých květin. Milé! 


Do Edipsos jsme dorazili kolem půl 10 a rozchod jsme měli do cca 16:00. Potom nás měl autobus naložit a odvézt zpět k letovisku Pefki.
Řeknu vám, že doba, kterou jsme v Edipsos strávili, byla spíše utrpením, než radostí. Po prohlédnutí města jsme už neměli co dělat, takže jsme buď seděli v místním baru na pláži, nebo se opalovali, koupali a hráli karty. V léčebných pramenech, kvůli kterým jsme na tento výlet jeli, se nedalo ani koupat, jelikož byly horké a není to pro každého. Ke všemu v tom nesnesitelném pařáku....




Procházka po městečku byla ale velmi příjemná. Měli jsme možnost nahlédnout, alespoň koutkem oka, do jedněch z deseti nejlepších termálních lázní na světě, do Thermae Sylla Spa & Wellness hotel.



Kromě termálních lázní jsem cestou podél pláže fotila vše, co se mi líbilo, jako moře, palmy, lodě, a dokonce i místní vláček.







Taky jsem v Edipsos měla tu nejlepší zmrzlinu, jakou jsem kdy jedla- cheesecake <3


Na mole mi sestra vyfotila outfit, ve kterém jsem jela a díky kterému mi nebylo takové vedro, jako ostatním.


top, náušnice a brýle H&M/ sukýnka NY/ žabky CCC/ náramek Mohito


Po procházce městečkem jsme se odebrali na oběd. S mamkou a sestrou jsme si daly hranolky (které jako hranolky nevypadaly) a zeleninový salát s olivovým olejem. Hranolek bylo požehnaně, takže jsme se místo najedly spíš přejedly. 



Po jídle jsme už zbytek času trávili na pláži, kde jsme udělali několik dalších fotek a netrpělivě vyhlíželi čtvrtou hodinu odpolední.






Pro dnešek to bude vše, doufám, že se vám dnešní post líbil a bude se vám líbit i ten poslední :)


Všem přeji hezký čtvrtek!


10 komentářů:

  1. Krásné fotky...ale víš co je vrchol mého food uchyláctví? Mě se nejvíc líbí fotky z trhu :D To je fakt už mánie ...Opravdu ti závidím všechny ty čerstvé a sluníčkem voňavé dobrůtky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky sú krásne, outfit je perfektný!! :) Škoda, že Ti to okúpanie v prameňoch nevyšlo :) Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
  3. Bože nádherné fotky! :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Boží fotky! :) ten outfit musel být víc než pohodlný v takovém horku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, vypadá to tam úžasně a to jídlo... asi jsem dostala hlad :-)

    http://i-love-bijou.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Naadherne fotky ;) miluju vylety u more , na organizovany vylet busem jsme jeli jednou a vadilo mi ze byl dany cas a clovek byl zavisly na tom buse :( od te doby si vzdycky pzjcime auto na par dni s jedem tak kam chceme my a na jak dlouho chceme my ;) a je to mnohem lepsi ;) mimochodem ta cervena ti hrozne slusi !;) paa magda

    OdpovědětVymazat
  7. Super článek, moc se mi líbí!:-) Já jsem teď v Chorvatsku a jsou tu přesně ty samé hranolky:-D:-) Strašně pěkně fotíš!:-)) Boží fotky!:-)
    zvu tě na giveaway u mě na blogu www.passengersmaniac.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné fotky! :) Moc se mi líbí ty plavky s kotvičkama
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné plavky, moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)