čtvrtek 7. srpna 2014

Greece 2014: Dny na pláži & večerní procházky

Z vlastních zkušeností určitě víte, že dny na dovolené utíkají jako o závod a než se nadějete, je konec dovolené a vám zůstanou pouhé vzpomínky.
Ani letos tomu nebylo jinak. Na pláž jsme chodívali na cca 9:30 a zůstávali na ní do cca 17:30. Samozřejmě jsme mezitím měli pauzu i na oběd, která bývala minimálně hodinová.


U moře jsme se opalovali, pili různé osvěžující nápoje, jako pomerančové džusy, frappé nebo pivo, koupali se, hráli různé hry apod. Pro české turisty měli Řekové vytvořené speciální menu s nižšími cenami, což jsme vřele uvítali, jelikož je to tam poměrně drahé. Na dovolené si ale pořád dokola opakujeme: ,,Nepřepočítávat, nepřepočítávat!!!" Nemá to smysl.
Abych vám to přiblížila- u nás dáte za pivo okolo 30,-, u nich zaplatíte 3 eura a to ještě podle té nižší taxe pro Čechy. Ale zase třeba frappé jsme měli za 1,5 euro a to je super!



Po celodenním válendu na pláži jsme se pokaždé odebrali na penzion, kde jsme ze sebe smyli mořskou sůl, nachystali se a vyrazili do centra dění, kde to večer ožívá. 

Skoro každý večer jsme chodívali na něco dobrého k jídlu. Nejdříve jsme vyzkoušeli gyros v pitě (2e), který jsem vám ukazovala už v prvním článku z Řecka, a taky i ten klasický na talíři (6e).
Řeknu vám, že ta porce se nedala sníst ani za Boha. Snědla jsem polovinu a už jsem myslela, že doslova prasknu. Nakonec to za mě dojedl přítel, protože má dva žaludky a velké porce mu nedělají problém, pokud má opravdu velký hlad, což asi měl :-)))



U večeře jsem neustále něco obdivovala, jako květy a roztomilé malé koťátko, které se tam toulalo s dalšími třemi...



Jakmile jsme dojedli, vyrazili jsme na obchůzku k malému přístavu, který byl hned naproti ,,gyrosárny". 
Ten večer jsem měla na sobě své oblíbené šaty z Asosu a přítel mě tak díky nim nazval ,,řeckou bohyní Anténou" :) U přístavu jsme udělali několik fotek a odebrali jsme se k dalšímu místu....






... tentokrát k zábavě! Zahráli jsme si air hockey, u kterého jsme se dost nasmáli a u kterého mě má sestra porazila, sakra! O pouhý bod....... :D


Pro dnešek to bude vše, pokračování zase příště :-)))

Mějte krásný den!


12 komentářů:

  1. Nádherný fotky, moc Ti to sluší. Máš pravdu, že to šíleně utíká, já byla úplně neštastná, když jsem měla jet dom. Byla jsem v Turecku a také to vychází draze, za pivo jsme dávali i stovku, když jsme tedy někam šli, ale jelikož jsme měli all inclusive, tak to nebylo častý :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Juu super! .) Je vidět že jste si to užily :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ten gyros vypadá fakt dobře! Doufám, že se jednou taky podívám do Řecka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky :), jela bych hned taky. Líbí se mi ty modré šaty
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Pekné fotky :) V tých modrých šatách ti to pristane a páčia sa mi tvoje náušnice ;)

    http://just-followyourdreams.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. moc pěkný fotky, podle fotek to tam vypadá krásně :) a na té třetí fotce odspoda opravdu vypadáš jako antická bohyně! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi krásná v těch modrých šatech jako bohyně! Super fotky!

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné. Ty šaty ti moc sluší, k tomu ty vlásky, no kráska :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ach ty modré šaty jsou nádherné!! odkud je máš?

    OdpovědětVymazat
  10. Ann, musím přiznat, že na těch fotkách jsi naprosto nádherná! Hrozně ti to sluší a ty naušnice? To je dokonalost sama o sobě:)
    Instantní krása

    OdpovědětVymazat
  11. Super fotky :) Tvoje oblíbené jsou i moje oblíbené :)

    OdpovědětVymazat
  12. užasné fotky:) muselo to být moc fajn:))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)