středa 27. srpna 2014

Greece 2014: Narozeninový den & poslední dny dovolené

Přeji všem hezký den!
Taky u vás leje jako z konve? Strašné. Ale nač si pořád stěžovat, že ano. Už jsem se smířila s tím, že letním teplotám je konec (i když stále doufám, že přijde babí léto a na chvíli nás ještě ohřeje), dokonce jsem dnes vytáhla i trenčkot, který normálně nosím až na podzim. 

Než se pustím do článků ze Znojma, tak bych ráda uzavřela články, týkající se mé dovolené v Řecku. Protože jsem vám ještě jeden slíbila, rovnou se do něj pustím a na další se můžete těšit třeba zase za rok :) 


Den mých 22. narozenin padl v letošním roce na úterý. Na den, který jsem opět trávila na dovolené mimo domov. Pomalu, ale jistě se to stává rutinou. Ono si nevyberete, když se narodíte v létě a právě v létě se jezdí k moři, nebo někam jinam. 
Každopádně to má i své výhody. Byla jsem pozvána na výbornou večeři, při které jsem využila příležitosti a po několika letech si znovu dala řecké Souvlaki




Zbytek večera jsme strávili procházkou po pláži a vysedáváním v baru, ze kterého jsem byla nadšená. Nejen díky příjemnému prostředí, ale i oblíbenému Daiquiri. Nezklamalo <3



Poslední dny dovolené jsme si pak vychutnávali jak jinak, než válením se u moře







Nakonec jsme viděli ten nejkrásnější západ slunce a na druhý den nás už čekal odjezd domů...




Tímto jsme u konce. Doufám, že se vám články z Řecka líbily a něco vám i přinesly.
Za rok bych se chtěla podívat do Španělska, tak snad to vyjde :)


Mějte se krásně!


14 komentářů:

  1. Krásné fotky a obdivuji, jak se dokážeš opálit! :))
    Vlastně bych chtěla taky někdo oslavit narozeniny někde na dovolené, nebo tak, ale u mě to půjde asi jen na horách :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ach jo , ja mam narozky v prosinci :/ oslavit narozky u more musi byt super;) a spanelsko je super volba , byla jsem na Costa Brava, Ibiza , Mallorca a vsude kraasa ;) magda

    OdpovědětVymazat
  3. Jáj ako ti ja závidím. Ja som bola tiež raz v Grécku, na ostrove Thassos a bolo to fakt super. Vrátila by som sa tam hneď. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky.) Sluší ti to:)
    Buď ráda, že máš narozeniny v červenci. Já je mám 28.8 a pravidelně (už třetím rokem) je trávím zahrabaná v učebnicích, ptž mám na konci léta ještě nějaké zkoušky :D

    Instantní krása

    OdpovědětVymazat
  5. Kránse fotky a si krásne opálená. Závidím :))

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky:) Já byla v Řecku minulý rok na Korfu a zážitky mám dodnes, je to tam nádherné. A do španělska bych se taky chtěla podívat a hlavně se tam naučit surfovat:D)
    Jinak ráda bych tě pozvala na svůj nový blog hlavně o cvičení a zdravé stravě, budu ráda, když se podíváš:)

    OdpovědětVymazat
  7. Wáu, nádherné fotky, ty západy slunce jsou úchvatné! :) A krásně se opaluješ
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné fotky! :) Západ slunce je boží! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne fotky

    PLS FOLLOW ME:
    http://luxurylip.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Když vidím ty fotky tak hned bych tam jela když u nás je furt tak zamračeno! Jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)