pondělí 4. srpna 2014

Greece 2014: První západ slunce

Přeji všem dobré ráno!
Západy slunce jsou nádherné, ale u moře jsou obzvlášť krásné. Určitě by mnohé z vás se mnou souhlasily. 
Do Řecka jsem přijížděli při východu slunce a večer zakončili při západu, kdy jsme se jen tak procházeli po pláži. Sice bylo mírně zataženo a krásnější západ jsme viděli až další dny, ale fotky jsme i přesto nafotili.
Ten večer jsem si na sebe vzala svou asymetrickou sukni, kterou jsem si vloni koupila v House. Přijde mi na dovolenou k moři naprosto ideální, proto jsem si ji nezapomněla přibalit. 



sukně House/ top Tally weijl/ pantoflíčky a psaníčko Botovo/ náhrdelník od L./ hodinky Mohito




Jako bonusovou fotku přidávám i fotku s přítelem, protože je úžasná a zamilovala jsem do ní ihned, jakmile jsem ji uviděla <3


Jak se vám fotky a můj outfit líbí

Užijte si den! :)


14 komentářů:

  1. Fotky jsou nádherné, sukně se mi líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou moc krásné fotky Anetko, hlavně ta s přítelem! ❤️

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky, krásný outfit a úžasné místo! Já jsem v Řecku ještě nebyla, ale i tak jsem do něj absolutně zamilovaná! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta společná fotka s přítelem je opravdu krásná! Sluší ti to jako vždy, Ann :)

    OdpovědětVymazat
  5. fotky sú úžasné :)

    http://lifebyteenboy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Miluju fotky a posty z dovolenych ! Hlavne pro to , ze cestovani je ma vasen ( jeste vetsi , nez moda:D a zapady slunce u more - NADHERA:) ten nejkrasnejsi jsem videla na Bahamach pri plavani s delfiny ( nejkrasnejsi zazitek meho zivota ) a pak v recku na ostrove Kos ( sami dva s manzelem v male zatoce ) vetsi romantiky proste neni ;) magda

    OdpovědětVymazat
  7. Velmi nádherné fotky :))) Ta společná fotka je super! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. fotky jsou užasné a je vidět že máš cit pro zachycení atmosféry
    já byla letos na Kanárech a taky ty západy byly nejúžasnější na světě....to víš hned bych se tam vrátila !

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky.! Ta sukně ti moc sluší :)
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  10. západ slunce úplně úžasný! jenom nechápu to focení nakřivo, fotkám to moc neprospívá... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se to tak líbí ;) Každý máme jiný vkus.

      Vymazat
  11. Teda fotky jsou úžasné! Miluju západy slunce a nejraději bych je fotila pořád :) I ty křivé fotky jsou krásné, taky občas něco tak vyfotím :o))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)