středa 13. srpna 2014

Greece 2014: Random

Přeji všem hezké dopoledne!
Počasí stojí opravdu za houby. Tomu tedy říkám parádní léto! Buď prší, nebo je nesnesitelné dusno, až z něj člověka bolí hlava.
Vždy, když se podívám na fotky z Řecka, zastesknu si. Tam bylo tak krásně a sluníčko nás neopouštělo.
A protože je u nás tak škaredě, rozhodla jsem se dneska pro random post, ve kterém vám ukážu další sérii fotek z dovolené. Bude to takový mišmaš z několika dnů dohromady.

Zmrzlinu, tu my rádi...



Z projížďky na kolech...




Asi bez komentáře.... :D



Místo gyrosu pro změnu pizza....




Milá pozornost ...


K dovolené v Řecku plánuji poslední dva posty, které snad co nejdříve publikuji a po nich mám pro vás připravenou další řadu článků, takže se můžete těšit :-)


Mějte se krásně!

18 komentářů:

  1. Krásné fotky, tu pizzu bych si teď na oběd dala :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky! :)))) Muselo být nádherně :)) Těším se na články :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Jeee, more a teplo :( take mi je smutno. Ta pizza vypada uplne odlisne :) ale musela byt dobra!

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádhera! :) moc ti to sluší, to prostředí.. krása! :)
    Nicol

    OdpovědětVymazat
  5. krásné fotky ! a s tím počasím máš pravdu, přijde mi že kdekoli jsme v zahraničí, je tam krásněji než u nás :( a na moři jsem doslova závislá, když ho jeden rok nevidím, mám absták :D těším se na další posty z dovolené :) PS : na té Evii jsou jen kamínkové pláže ? uvažovala jsem o ní třeba na příští rok jelikož tam jsme ještě nebyla, ale miluju písek a koukám že nikde ho tam nevidím :( magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :)
      Magdi, přesně tak to je, ach jo! S tím mořem to máme stejně :D Na Evii byly kamínkové pláže, ale někde se našel i písek :) Záleží na konkrétním místě :)

      Vymazat
  6. Super fotky! Řecko je nádherné :)
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/08/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. Super fotky :)) Jednou bych se chtěla do Řecka také podívat, snad příští rok:)

    OdpovědětVymazat
  8. Grécko je nádherné! Môj sen je Santorini snáď sa tam raz pozriem, verím, že si si to naplno užila :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné. Už se těšíme zase k moři a na ty zmrzliny také.

    OdpovědětVymazat
  10. Řecko mám hrozně ráda, snad se tam zase někdy dostanu. Moc hezké fotky:)

    OdpovědětVymazat
  11. U nás prší zrovna dneska .. Hrozně mě mrzí že nám s přítelem to Řecko nevyšlo, musím doufat že se tam podíváme snad příště :)

    OdpovědětVymazat
  12. Hezký post do toho nesnesitelného deště :-)

    OdpovědětVymazat
  13. krásné fotky ani se ti nedivím že by ses vrátila:) taky když se podívám na fotky z chaty na které jsme byli před 2týdnama tak hned bych se tam zas vrátila bylo tam tak fajn. To počasí mě taky štve v tom počasí se nedá nic moc dělat.

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné fotky! :) Počasí je opravdu na nic.. :/ přes rok se paříme ve škole, v práci a když konečně máme volno, jsme zalezlí doma, protože je hnusně.. :(

    OdpovědětVymazat
  15. Nádhera, tady to počasí je fakt děs:/ Připomíná mi to spíš podzim, než to, že je srpen:/

    OdpovědětVymazat
  16. Všem vám děkuji :) Snad se nám to počasí brzy zlepší a užijeme si ještě nějakého toho sluníčka...

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)