středa 20. srpna 2014

I'M A DRIVER

Moje milé čtenářky,
zrovna jsem se vrátila ze závěrečných zkoušek v autoškole a dneškem oficiálně patřím mezi řidiče! :)
Mám obrovskou radost!!!
Ráno mi bylo dost špatně, však to znáte- nervy! Bolelo mě břicho, měla jsem pocity na zvracení a klepala jsem se. Řídit mě hrozně baví, ale bála jsem se, abych jízdy nepokazila. Naštěstí se povedly a i test jsem zvládla na 100% :-)

Děkuji za vaši podporu, už se nemůžu dočkat, až budu mít řidičák doma a začnu vesele jezdit!

zdroj: www.favim.com


Přeji všem hezký zbytek dne!


18 komentářů:

  1. GRATULUJU ! Já zatím řidičák nemám a ani se do toho zatím nehrnu :D
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju! :) Mě to čeká 1.9. :-/

    OdpovědětVymazat
  3. gratuluji, také dělám autoškolu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Congratulations! I love driving!
    xx
    www.junewantsitall.com

    OdpovědětVymazat
  5. Gratulace! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Vitej mezi zabijaky silnic :D :-*

    OdpovědětVymazat
  7. Gratulacee! Věděla jsem, že to zvládneš:))

    OdpovědětVymazat
  8. Gratulujem! A veľa úspešných kilometrov!! :) Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
  9. Gratulujiiii Ann♥ Já nastupuji do autoškoly příští úterý :D Tak jsem zvědavááá ... . Na mém blogu probíhá *GIVEAWAY* o bělící pásky na zuby od CREST, přijď se podívat a zasoutěžit!♥ Budu moc ráda, když se přidáš :) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  10. Moc gratuluji :) Já jsem dělala zkoušky v červnu, na podruhé, zkazila jsem jízdy :) Nicméně furt se bojím jezdit a necítím se jistá, doufám že si časem zvyknu.

    OdpovědětVymazat
  11. Gratuluju! Já jsem teď řídila asi po roce a bylo to pro mě jako další zkoušky :D

    OdpovědětVymazat
  12. Samozřejmě se taky přidávám ke gratulaci a přeji hodně kilometrů bez nehody! :) Já si řidičák dělat nebudu, jsem srab, tak tě obdivuju:D
    perko101.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)