pátek 8. srpna 2014

Když všechny slavíme, aneb tipy na dárky

Červenec byl plný oslav!
Nejenže jsem já oslavila své 22. narozeniny, ale slavily i mé kamarádky- jedna jmeniny a jedna také narozeniny. Domluvily jsme se, že se setkáme 30. července, společně si popřejeme a užijeme si další dámskou jízdu. Moc jsem se těšila a nedočkavě vyhlížela pátek.
Samozřejmě jsem na poslední chvíli sháněla dárečky, jelikož jsem se vrátila z dovolené, ale naštěstí jsem vše nakoupila a doufala, že holkám udělám radost.

V dnešním článku bych vám proto ráda ukázala, jaké dárečky jsem jim vymyslela já a jaké dárečky naopak vymyslely ony mně :-)


Začala bych tedy u mě
Jelikož už mám holky trošku prokouknuté, sázela jsem na jistotu. 

Kristýnka má ráda dlouhé náušnice a kosmetiku. Neváhala jsem a chytila se toho doslova ,,za pačesy". K jejím jmeninám jsem ji tedy v Mohitu vybrala zlaté náušnice, ke kterým jsem koupila dárkovou krabičku a dala je do ní.



Kromě náušnic jsem jí do taštičky přihodila ještě regenerační masku s vůní granátového jablka od Yves Rocher, raffaello a oblíbené bonbónky Tutti Frutti. 


Lucinka je zase expert na náhrdelníky, proto jsem i u ní měla ihned jasno a hodlala jí pořídit další do sbírky. A protože měla narozeniny, u náhrdelníku jsem nezůstala.
S K. jsme se domluvily, do jaké cenové relace budeme dárky k narozeninám kupovat a shodly jsme se na částce od 500,- do 1000,-. Teď už jen stačilo něco vybrat :)

Orsay

Když už jsem byla v tom Yves Rocher, rovnou jsem i jí vybrala nějakou drobnost, a to sprchový gel s vůní broskví. U nás v drogerii jsem ještě ,,do barvy" přikoupila vonný vosk Yankee Candle do aromalampy. 


Nemohla jsem vynechat i něco sladkého na zub. U L. vím, že má ráda Milku oreo (kterou jsem opět nikde nesehnala) a Toffiffe.


Na závěr jsem si nechala to nejlepší. 
L. je stejná shopaholička jako já, a proto, když jsem uviděla tohle přání, neodolala jsem a ihned ho koupila. Uprostřed přání bylo místo na vložení bankovky nebo dárkového poukazu. A jelikož jsem pro ní už měla zakoupenou dárkovou kartu do H&M, napadlo mě, že ji do přání vložím. Účel to splnilo <3




Kromě dárků jsem každé dovezla i malý suvenýr z Řecka. Nechala jsem ho zabalený v původním balicím papíru, ve kterém jsem ho dostala, včetně řecké vlaječky.
Možná si budete říkat, proč jsou tři, ale jeden z nich ještě stále čeká na předání :-)


Nakonec jsem vše úhledně poskládala do dárkových tašek, které jsem vybrala v opavském papírnictví.


Tak a teď se přesuneme k tomu, co jsem od svých nejúžasnějších kamarádek dostala já :)

Od K. jsme s Lucinkou dostaly ten stejný dáreček a taky jsme zůstaly stejně vyjeveně stát :D K. ví, jak na nás a udělala nám ohromnou radost!!! A čím? No přece poklady od Victoria's secret <3
V taštičce, která je více než nádherná (což není žádnou novinkou), na nás čekalo tělové mléko a tělový sprej s vůní cherry&vanilla (L. dostala obojí s vůní jablka); dále růžová krajková tanga a dokonalá neonově růžová taštička





L. mě pro změnu potěšila úžasnou sadou, ve které jsem našla náušničky a řetízek. Obojí už jsem měla minimálně třikrát na sobě a moc se mi to líbí. 



Zbytek dárečku už se nesl v duchu čokoládové fantazie, jelikož jsem v této vůni dostala sprchový gel a pěnu do koupele od Oriflame, a taky jednu hořkou čokoládu na zub.




S Kristýnkou jsme od L. dostaly také suvenýry, jelikož mezitím, co já jsem byla v Řecku, byla ona ve Francii.


Tento článek můžete brát jako tip na dárky pro vaše kamarádky, pokud si nebudete vědět rady, čím je obdarovat, anebo třeba jako pouhou inspiraci.


Není nad to, mít ty nejlepší kamarádky <3


Mějte krásný víkend!




10 komentářů:

  1. Moc skvělá inspirace :). Daly jste si všechny nádherné dárky! :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Holky, jste fakt originální:) Hrozně se mi líbí ten náhrdelník - zlatá, to je moje:)
    A z Victoria's secret bych taky měla neskutečnou radost:))
    Instantní krása

    OdpovědětVymazat
  3. Výborný článek .) abych řekla pravdu tak se mi líbí naprosto všechno :) máš opravdu skvělé kamarádky, ne každá z nás má takové štěstí .. je vidět že se máte rádi :) !

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné dárečky, je hezké jak na sebe myslíte. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne darčeky, určite všetky potešili:-) Day By Day

    OdpovědětVymazat
  6. Fantasticke vecicky a krasne radustky :) moc pekne jste si to holcinky udelaly-zabalily a vymyslely :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj zvu tě k nám na blog kde právě teď probíhá GIVEAWAY
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. To jsou krásné věci, takové maličkosti a jak jistě potěší, hlavně krásně zabalené :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)