čtvrtek 14. srpna 2014

My life in pictures (VI.)


Neodolala jsem a objednala si další tělové mléko a sprej od VS <3


narozeninový dort// ,,něco si přej!"// radost z nového parfému od Cavalliho// narozeninová růže


Moje červené lásky a ostatní poklady


zastávka na frappé a borůvkovou panna cottu// oblíbený těstovinový salát// grilovačka// domácí frappé 


Relax u snídaně


když se miláček nudí// vynikající točená zmrzlina z Opočna// miluju// suvenýr z Řecka


Můj nový koutek


Vítám vás u čtvrtečního My life in pictures
V tom dnešním můžete vidět samé dobroty, které přes léto pojídám (a taky podle toho vypadám :X), něco málo z mých 22. narozenin, které jsem oslavila 22. července, novinky od VS a další. 
Trošku si předělávám pokojíček, proto můžete na poslední fotce vidět i rýsování mého nového koutku, jelikož už spoustu věcí nemám kam dávat a nebaví mě všechno hledat a prohrabávat. Na tohle téma možná napíšu i samotný článek, pokud byste měli zájem:-) 

Co máte dneska v plánu? Venku zatím neprší, ale je opět zataženo. S přítelem se odpoledne chystáme do města, zaplatit víkendový pobyt, který nás čeká příští týden. Už se moc těším a modlím se, aby se zlepšilo počasí!!!


Pro dnešek se s vámi loučím, mějte krásný den! :)


10 komentářů:

  1. Jéé taky nás čeká příští týden s přítelem víkendový pobyt v Luhačovicích :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Spreje a tělová mléka od VS mám taky a nemůžu si je vynachválit:)) Krásné fotky:)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné fotky, článek o koutku určitě udělej - budu se stěhovat a inspirace by se mi hodila! :)

    OdpovědětVymazat
  4. ty mléka jsem si chtěla taky několikart objednat aale porad odolávám ale věřím že jsou skvělé :D nádherné fotky! :) a krásný dortík

    OdpovědětVymazat
  5. Hrozně se mi líbí ty tvoje plavky:) Mají perfektní barvu. A na to fialové psaníčko jsem se včera v Orsay dívala. Je fakt krásné, jenom pro mě hrozně malinké:)
    Instantní krása

    OdpovědětVymazat
  6. prenádherné fotky :) na telové spreje od VS sa chystám už dlho :)

    BLOG:WerushBerry

    OdpovědětVymazat
  7. Nový koutek je moc pěkný :) Závidím Ti ty výrobky VS :D Krásné fotky
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Jééé, taky mám narozeniny 22. července! :) Ale bylo mi 20, i tak mi připadá, že už je to nějak moc :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ta zmrzlina vypadá lákavě :D já snad letos ještě točenou neměla!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)