sobota 2. srpna 2014

(OOTD) Dilema s overalem

Krásný sobotní večer všem!
Kdo mě sleduje na instagramu, ví, že jsem měla dost velké dilema s tímto overalem, který hraje hlavní roli v dnešním outfitu. Moc se mi líbil, ale nebyla jsem si na 100% jistá, zda ho opravdu musím mít. Nakonec jste za mě rozhodly a mám ho, za což vám vděčím :) Určitě bych později litovala, kdybych si ho nevzala.
Jenže sestřin názor na něj to doslova ,,zabil". Řekla totiž, že se hodí tak leda do folklóru a pobavila tak celou rodinu, haha :D

Jaký názor na něj máte vy, milé čtenářky, které jste ho ještě neviděly? 
Líbí se vám, nebo to není váš šálek kávy?











overal New Look/ lodičky Botovo/ náušnice a kabelka H&M/ brýle a hodinky Mohito



PS: Přes týden se konečně nabarvím, takže se můžete těšit na mé vlasy opět bez odrostů :-))

Mějte se krásně, v pondělí se vám ozvu s dalším článkem z Řecka!


30 komentářů:

  1. Náhodou ten overal je nádherný :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Overal vidím až teď a je nádherný! :) A ty lodičky, ty jsou bezvadné! :)

    OdpovědětVymazat
  3. 100percentný je ten overal :)

    http://lifebyteenboy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Je krásný! :) Mám ráda květinové vzory:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já taky, i když už jich mám v šatníku více, než dost :)

      Vymazat
  5. Strašně se mi začaly líbil overaly a tenhle je naprosto užasný!♥

    OdpovědětVymazat
  6. Nerozumím tomu s tím folklórem, ale overal ti moc sluší! Je hezký! Nějaké vysvětlení? Jsem z Moravy, ale podstata vtipu mi uniká... Overaly se přece jako kroje nenosily a takové vzory také ne. Je sestra malá?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Marti, sestře je 16, ale měl to být jen pokus o vtip. Ona nejspíš ani nemá zdání o tom, co se tam nosí, jen to chtěla trošku naklonit k tomu, aby mi přiblížila její názor. Možná proto řekla právě folklór, aniž by tomu rozuměla.

      Vymazat
  7. Overal se mi líbí moc a ještě víc ty botky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Lodičky jsou perfektní, ale trošku tvrdší. Bude mi chvilku trvat, než si na ně zvyknu.

      Vymazat
  8. Mne sa to páči, máš k tomu krásne doplnky :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mne sa ten overal veľmi páči :)) a super topánočky :) Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
  10. Mně se teda líbí:) Sice moc nemusím takový typ vzoru, takže já sama bych si ho nejspíš neoblékla, ale tobě hrozně sluší. Přijde mi, že ti dělá moc hezkou postavu a perfektně se k tobě hodí:)
    Instantní krása

    OdpovědětVymazat
  11. Overalek je krásný! Moc se mi líbí! Začátkem prázdnin jsem sháněla podobný, marně, ale aby se neřeklo pořídila jsem jeden overal bez rukávů, ale kam se hrabe ten tvůj!! Opravdu krásný :)
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bude krásný i ten tvůj :) Mockrát děkuji :)

      Vymazat
  12. Overal je pěkný, ale zkusila bych ho oživit třeba nějakým širším páskem v černé barvě nebo nějaké narůžovělé barvě. Určitě by tomu celému dojmu z outfitu dodal nějaký ten šmrnc ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On se právě zezadu zavazuje stuhou a má k pasu černé knoflíčky, takže pásek by rozhodně nevypadal dobře :) Ale děkuji za tvůj názor :)

      Vymazat
  13. vypadá jako šatky, skoro jsem to nepoznala :) vzor pěkný, overálky mám ráda :) a k těm lodičkám je super, jen bych zvolila menší kabelku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá, s tím souhlasím :) Menší kabelku bych zvolila i já, bohužel to nešlo. Táhla jsem spoustu věcí a větší je na to zkrátka praktičtější.

      Vymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)