pondělí 18. srpna 2014

(OOTD) Krajkový overal

Dnes mi dorazil ten nejkrásnější krajkový overal, jaký jsem kdy viděla. Bílá nikdy nic nezkazí a v kombinaci s krajkou vypadá romanticky. Jsem z něj zkrátka nadšená!
Ihned jsem v něm musela vyrazit ven a nafotit vám ho. Měla jsem vymyšlené místo, kde fotky společně se sestrou nafotíme, ale bohužel tam měli zavřeno. Nezbývalo nám nic jiného, než najít jiné místo, kde overal pěkně vynikne. Zkoušely jsme fotit i na sluníčku (ano, čtete správně, dokonce u nás dneska svítí a konečně je venku zase teplo), ale nebylo to ono.









Overal zde/ lodičky Botovo/ psaníčko od V./ hodinky Mohito/ náušnice Orsay/ náramky She a Claire's


Jak se vám tento outfit líbí? 

Přeji všem krásné pondělí!


22 komentářů:

  1. Já mám tak krásnou kamarádku! :-* <3

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, slunce! Úplně si na mě dýchla léto, to u nás to už vypadá a regulérní podzim, hnus!!!
    Overal vypadá fantasticky, moc se mi líbí a na tvé opálené pokožce skvěle vynikne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bylo jen včera :( Kéž by to vydrželo alespoň pár dní....
      Děkuji :*

      Vymazat
  3. Overal je nádherný! Moc Ti to sluší :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. fakt moc pěknej a ty jsi krásně opálená.

    OdpovědětVymazat
  5. Neuvěřitelně Ti sluší bílá barvička Anetko :)

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Já jsem z něj na větvi :D Moc se mi líbí :)

      Vymazat
  7. Krásný overal a moc ti sluší! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám radost, že se líbí i ostatním :) Děkuji :)

      Vymazat
  8. No tak ten je mega moc pěkný :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Nádhera! Krásně opálená a overal na tobě svítí. Super, je božský! :)
    Nicol

    OdpovědětVymazat
  10. Overal je fakt moc krásný, ale možná bych k němu zvolila výraznější doplňky :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)