pátek 15. srpna 2014

(OOTD) Lace dress

Konečně tu máme pátek a s ním i přicházející víkend. Máte už plány, co budete o víkendu podnikat?
My vyrážíme do kina na film Lucy, tak jsem zvědavá, jaký bude. Slyšeli jste už o něm?

Každopádně jsem vám chtěla sdělit dvě novinky. Tou první je, že jsem obarvená a odrosty jsou, díky Bohu, fuč. Zvolila jsem tentokrát barvu Color Naturals od Garnier v hnědočerveném odstínu (přesný název dopíšu). Samozřejmě nevypadá jako na obrázku, ale i přesto jsem moc spokojená a zase se cítím ve své kůži :) Druhou novinkou je, že jsem si sundala permanentní řasy a zůstala u těch svých. Měla jsem je necelý půlrok a ten bohatě stačil na to, aby mi mé řasy dostatečně zničil. Po sundání byly hodně slabé, střapaté a krátké. Poprosila jsem mamku, aby mi v lékárně koupila ricinový olej, který mi doporučila kamarádka a díky němu se mi řasy pomalu, ale jistě dávají do kupy. Olej si dávám vždy až na noc a už po pár jeho nánosech jsem viděla rozdíly. K tomuto tématu jsem plánovala napsat i článek, ale usoudila jsem, že by to nebylo nic hezkého a akorát bych vás odstrašila :D I tak jsem ráda, že jsem si permanentní řasy vyzkoušela, nelituji toho, je to hezké a praktické, ale za to zničení to nestojí!

Teď už můžu přejít k dnešnímu článku, ve kterém vám ukážu můj včerejší outfit, ve kterém jsem jela do Opavy. Tmavěmodré krajkové šaty jsem si kupovala v Next, když jsem byla v Praze. Tam jsem byla na konci března a šaty jsem poprvé vytáhla až teď. Ach jo, jsem tak příšerná :D





šaty Next/ pásek a hodinky Mohito/ kabelka Reserved/ baleríny Botovo/ náušnice H&M




Užijte si víkend!
Ozvu se vám zase v pondělí :)


23 komentářů:

  1. Saticky jsou moc zajimave a libi se mi jejich barva :) permanentnich ras jsem si na tobe vubec nevsimla :) tak snad das brzy dohromady ty sve! Hodne me zaujala ta uprava kvetin, vypada to krasne!

    OdpovědětVymazat
  2. Kráska! Moc ti to sluší. Modrá je prostě top! .)
    Nicol

    OdpovědětVymazat
  3. Šatičky jsou krásné, ale zdají se mi dost krátké. S permanentními řasami žádnou zkušenost nemám, ale co jsem tak slyšela, tak, že po sundání jsou vlastní řasy šíleně zničené. Naštěstí mám svoje řasy docela hezké, takže nic takového řešit nemusím. Snad ti ricinový olej zabere, je na vyživení řas nejlepší.

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky, že jsou :( Ale zadek mi z nich naštěstí neleze, tak je to OK.
      Já měla své řasy taky v pohodě, ale lákaly mě ty krásné, dlouhé, husté :) A co z toho mám teď, že jo :)

      Vymazat
  4. Ten článek by mě celkem zajímal:) Sama jsem nad řasama uvažovala:))
    Instantní krása

    OdpovědětVymazat
  5. Článek s řasama bych taky uvítala :). O filmu Lucy jsem ještě neslyšela, tak pak můžeš dát info, jaký byl :). Krásný outfit, tuhle modrou mám moc ráda
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Šaty jsou velice krásné :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný outfit, hlavně to pozadí k němu parádně sedí :-). Jinak ricinový olej musím konečně vyzkoušet, četla jsem na něj také samou chválu :-)). Na film Lucy jsem slyšela zatím samé dobré ohlasy, docela mě láká. Námětem mi poměrně dost připomíná film Všemocný, který také rozhodně doporučuji shlédnout, sama jsem ho viděla asi 5 krát a kouknu na něj asi zase znovu :-D.
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  8. Tak můj plán na víkend je cukrárna s kamarádkami :). Nic jiného zatím naplánovaného nemám. Přeji ti, aby se ti řasy daly do kupy! :) Ten outfit se mi moc líbí, vůbec bych nečekala, že kombinace hnědé a tmavě modré bude tak hezká!! Šaty mají moc pěkný střih :). A vlasy máš teď super! :)

    OdpovědětVymazat
  9. O vlasech mi ani nemluv :)))
    Riciňák fakt zabírá, vlastní zkušenost, takže budeš mít řasy brzy v pohodě.

    OdpovědětVymazat
  10. Moc ti šaty sluší! S těmi řasami bývá problém, ale jistě budou brzy v plné síle. Film Lucy je skvělý do první poloviny, pak jim jaksi došel dech. Jsem velký příznivec scifi, takže nejsem zaujatý divák :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný šaty! Mimochodem, přesně takový věci v šatníku taky mám, ještě horší pak je, že si uvědomim, že jsem si na to zrovna musela hned půjčit od přítele, protože jsem to hrozně nutně potřebovala HNED a pak si to několik měsíců nechám viset ve skříni :D ztracená jsem !!
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezké šaty a ta barva ti sluší! :))

    OdpovědětVymazat
  13. ani to neumíš napsat, ty pernamentní nádhero

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ty ses asi nikdy nepřepsala, že? Ty hvězdo ;)

      Vymazat
  14. Všem vám moc děkuji :* Pokud se rozhoupu, článek ještě udělám, ale řasy už vypadají mnohem lépe, tak nevím, zda by k něčemu byl. Chtěla jsem ho pro srovnání :)

    OdpovědětVymazat
  15. jasně, ale dvakrát stejně špatně v jednom odstavci...to asi bude v něčem jiném, jinak jsi super

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné šaty ! moc ti to sluší! www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)