pátek 22. srpna 2014

(OOTD) S novinkami z FRS

Včera ráno jsem vyrazila na městský úřad, vypsat si žádost o vydání řidičáku, kterou jsem tam měla nachystanou od svého komisaře, u kterého jsem dělala závěrečné zkoušky.
Ten pocit, kdy jsem si žádost vypsala a bylo mi sděleno, že se mám za 14 dní zastavit, byl k nezaplacení :-)

Cestou zpátky domů mě sestra vyfotila s novinkami z frontrowshop- s psaníčkem a náhrdelníkem, které jsem vám ukazovala v předchozím new in postu.
Venku bylo zataženo, po dešti, ale nebyla zima, proto jsem si na sebe vzala své nové kraťásky z Orsay.








top a sako H&M/ kraťásky Orsay/ psaníčko a náhrdelník FRS/ baleríny Botovo/ hodinky Mohito



Přeji všem hezký víkend!
S přítelem zítra vyrážíme na třídenní pobyt do Znojma, takže se vám ozvu hned, jakmile se vrátím. 
Možná ještě přednastavím jeden článek, uvidíme, jak budu stíhat!

Vaše A.

19 komentářů:

  1. gratulujem k vodičáku. Ja si ešte dnes presne pamatam na ten den, ked som urobila záverečné skúšky a vysmiata od ucha k uchu som išla domov :) Jazdím už dobrých 5 rokov a je to perfektné nebyť na nikom závislá, aby ma niekam odviezol Držím palce, nech sa ti dobre jazdí bez nechody.
    Mimochodom, outfit je pekný, veľmi sa mi páči ten topík.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, mám z něj velikou radost a už se těším na svou první jízdu, i když se budu určitě trošku bát :)
      Top jsem vytáhla snad po roce, ale taky se mi pořád líbí, hlavně jeho barva :) Moc děkuji, Zuzanko!

      Vymazat
  2. U nás je dneska kupodivu docela hezky ale na kraťasy to už asi nebude :( ty Tvé se mi moc líbí :) .
    Užijte si výlet s přítelem Anetko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás bylo zataženo, 5 minut pršelo a teď svítí sluníčko :)
      Děkuji :*

      Vymazat
  3. Pobyt si užijte :) Jsi krásně sladěná, kočka :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi tvůj náhrdelník Ann, není těžký???.)))) Užívej a výletuj .))) ) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trošku je, ale po chvilce už jsem ho na krku nevnímala :D Děkuji :)

      Vymazat
  5. Ten náhrdelník je božský! :)
    Jo a ve Znojmě si to užijte ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je zajímavý, že? :) Děkuji. Určitě si to užijeme, jako vždy :)

      Vymazat
  6. Juu my zase jedene teďka do Luhačovic také na víkend :)) Užij si to tam. :) Outfit je super :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luhačovice jsou super :) Taky si to užijte! A moc děkuji :)

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Jeeeee, až se červenám :* Mockrát děkuji, Andrejko :)

      Vymazat
  8. Tobě to sluší :-), moc krásný outfit.

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji k řidičáku, ja ostuda ho stále nemám...:)
    Moc ti to sluší, opět! Bíle balerínky jsou top!
    Nicol

    OdpovědětVymazat
  10. K vodičáku srdečne gratulujem, viem aká je to skvelý pocit ho konečne dostať do rúk. A ináč máš perfektné vlasy. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tohle je jeden z tvych nejdokonalejsich outfitu, Anetko!! Uplne mi spadla brada, kazdickej kousek bych ti nejradsi ukradla <333

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)