pondělí 25. srpna 2014

(OOTD) Ten první ze Znojma

Ahojte!
V odpoledních hodinách jsme se s přítelem vrátili ze Znojma a než jsme si vybalili a kdesi cosi, je večer a co nevidět půjdeme zase spát. To je šílenost! Pobyt se nám ale velmi líbil, počasí nám vyšlo takové, jaké jsme si přáli a poznali jsme další ,,kus světa". Určitě se vám rozepíšu v dalším článku, dneska mám pro vás jen fotky outfitu, ve kterém jsem jela. 
Červené sako jsem vám ukazovala v nedávném new in postu a rozhodně teď patří mezi moje nejoblíbenější. Ach ta červená! <3









sako F&F/ tílko H&M/ šortky Orsay/ balerínky Botovo/ psaníčko FRS/ brýle Reserved/ řetízek a náušničky od mé L./ hodinky Mohito/ prstýnek od V.



Krásný začátek týdne všem!

17 komentářů:

  1. jako vždy nádherná..a moc pěkně jsi to všechno zkombinovala, červená ti jde krásně k vlasům! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Saka miluji a ta cervena je bozska!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky, taky :) Nejlepší kousek oblečení, co vůbec může existovat :)

      Vymazat
  3. Červené sako je naozaj super. Navyše Ti veľmi svedčí :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Cítila jsem se v něm skvěle :)

      Vymazat
  4. Úžasný outfit, to červený sáčko Ti tak sluší, líbilo by se mi taky :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. No prostě boží, ostatně jako vždy! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mi připadá že se jen probouzím a zase zaljezám večer do postele, dny šíleně utíkají a ten konec prázdnin utíká přímo šíleným tempem. Červené sáčko je moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  7. Juuu sluší ti to :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, já jsem ze Znojma, to by byla pecka, kdybych tě potkala. :) už se těším na článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeeeee, opravdu? Bydlíš v opravdu krásném městě :) Škoda, že jsme se nepotkaly :(

      Vymazat
  9. To sako je krásne! :) super kombinácia farieb a fotky! :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
  10. Bomba, Anetko! Tu červenou bys mohla nosit neustále, jsi nádherná :)
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  11. Jsi pěkná a pěkně oblečená :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)