středa 6. srpna 2014

Roberto Cavalli: Parfém Just Cavalli

V neděli proběhl můj druhý nákup na eshopu xparfemy.
Už dlouho jsem po parfému Just Cavalli pokukovala, až jsem se najednou rozhodla, že si jej pořídím k narozeninám. Samotný parfém (75 ml) se pohybuje okolo 1000,- až 1200,-. Někde jsem jej dokonce viděla i za 1500,- a více. Záleží, odkud si jej objednáte. Nejvýhodněji však vyjde v dárkovém balení i s tělovým mlékem.



Parfém má krásnou krémovo-květinovou vůni, která je netradiční a dost sexy. Hlavu parfému tvoří Neroli, srdce parfému květina Tiaré a celkovým základem je Palisandr
Flakónek je zlatorůžové barvy a moc se mi líbí, i když Juicy stále vítězí. 



K nákupu jsem si mohla vybrat i dáreček, tentokrát jsem zvolila tělové mléko Attimo od Salvatore Ferragamo, které nádherně voní, a navíc jsem ještě dostala vzoreček krému



S eshopem jsem maximálně spokojená. Vše přišlo opět pečlivě zabalené a rychlostí blesku. Zásilka byla expedována hned 2 dny od objednávky a dnes mi dorazila. 
Jsem šťastná jako blecha <3



Setkaly jste se už někdy s touto vůní?
Jaký na ni máte názor? Voní vám, nebo spíše naopak?


Mějte krásnou středu!

9 komentářů:

  1. Vypadá velice dobře :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. S vůní jsem se ještě nesetkala, měli to krásně zabalené i lahvička je pěkná :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se na tuto vůni líbila reklama, protože mám podobné šaty :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nikdy jsem si ji neocuchala, ale vypada to baleni moc hezky!

    OdpovědětVymazat
  5. ja by som od neho prijala saty... pacia sa mi od neho cele kolekcie :-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovědětVymazat
  6. jé tuhle nezmám :-) já miluju Chloé ale nechtělo se mi dávat tolik peněz za vůni, tak jsme to riskla a objednala jsem si její kopii od Essens a jsme nadšená, voní naprosto stejně a ta vůně drží celý ýden a na oblečení vydrží do vyprání:) takže když mi nějaká vůně v parfumerce voní, objendám si ji od esens a jsem spokojená a ušetřím vždy tak 1500:) i dkyž chápu že někteří lidi t ozavrhují no, ale já jsem nadšená :) magda

    OdpovědětVymazat
  7. vyzerá skvele :) asi aj voní krásne :)

    http://lifebyteenboy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. o tom eshopu slyším poprvé, ale určitě se tam podívám :)
    BIODERMA GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  9. Vůni vůbec neznám, ale balení vypadá nádherně! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)