neděle 10. srpna 2014

Víkend v Jeseníku

Hezký nedělní podvečer!
Jaký jste měli víkend? Zrovna před chvílí jsem se vrátila z Jeseníku, kde jsme byli u rodiny. Cestou tam jsme se zastavili na Rejvíz, podívat se k jezírku a taky na oběd.








Měla jsem chuť na něco, co jsem dlouho neměla, a proto jsem zvolila rizoto. Bylo dost netradiční vzhledem k tomu, na jaké jsem zvyklá doma, ale chutnalo výborně. 
V restauraci, která je součástí penzionu, mě zaujaly vyřezávané židle s karikaturami. Zjistila jsem, že se jedná o karikatury stálých hostů, kteří si mohli nechat takovou židli vyrobit na zakázku a navíc současný majitel sbírku židlí dále rozšiřuje. Podle mě je to dost originální a skvělý nápad! Do židlí se ihned zamilujete :)
Bohužel byla restaurace v části, kde židle stály, obsazená, a tak jsem alespoň při odchodu vyfotila malou část.





Z Rejvízu jsme se přesunuli k tetě na chalupu. Nachází se nedaleko Jeseníku, na velmi klidném místě. Všude kolem jsou samé lesy a především čerstvý vzduch! Ihned po příjezdu nás přivítala úžasná Meggi, kterou bych si nejraději odvezla domů, a květiny, které miluji i po dešti <3



U tety jsme zůstali pouze na noc. Dnes ráno vyrazil taťka se sestrou na hřiby, i přesto, že byli obeznámeni se situací, že letos je to bída a skoro žádné nerostou (mluvím jen o místě, kde bydlí teta).
Nakonec přece něco po dvouhodinovém hledání našli. 


Od tety jsme vyjížděli kolem desáté. Při zpáteční cestě domů jsme plánovali zastávku v Tylově, kde se rovnou naobědváme a nachytáme ryby
Na oběd si dali všichni pstruha a já jsem zase jako jediná musela tvořit výjimku. Ryby moc nemusím, proto jsem vymýšlela, co si dát jiného. Očekávala jsem, že bude v nabídce alespoň smažený sýr, nebo něco podobného. Bohužel! Dala jsem si tedy bramboráčky, které mi stejně moc nechutnaly :D



Chudinka...

Po obědě jsme si zapůjčili prut a nachytali si pár rybiček i domů. Byla to zábava a už dlouho jsem se takto nenasmála. 




Byli jste někdy na Rejvízu a v Tylově?

Doufám, že i vy prozradíte, co jste celý víkend prováděli :-)


Mějte hezký zbytek neděle!


18 komentářů:

  1. Krásná příroda, hrozně se mi líbí ta cestička :) a ty židle jsou parádní, s tím jsem se ještě nikde nestkala a je to výborný a originální nápad :) Hrozně Ti to sluší !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příroda je tam skutečně skvělá :) Až budeš mít cestu kolem Rejvízu, vzpomeň si na mě a určitě dovnitř nakoukni- stojí to za to! :)
      Děkuji mockrát, Romanko :*

      Vymazat
  2. Moc pěkný článek! :) Nikdy jsem tam nebyla, ale vypadá to tam moc pěkně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těší mě, že se článek líbí :) Třeba se tam taky někdy podíváš :)

      Vymazat
  3. Tý jo vypadá to tam velmi pěkně :)))) To my jsme oslavovali celý víkend svatbu :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Jeeee, tak to závidím! Já už jsem tak dlouho nebyla na nějaké svatbě :(

      Vymazat
  4. Nádherné fotky, skvělý outfit + jsi krásně opálená! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji :) Opálení už je ale slabší a slabší, dokonce se i loupu...

      Vymazat
  5. Já jsem o víkendu brigádničila :). V Rejvízu jsem ještě nebyla. Fotky jsou krásné a plno chutného jídla mmm :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Vidím,že si si užila víkend, fotky vravia za všetko! :)

    http://buckovapa3cia.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je moje rodná krajinka! :) Rejvíz jsem milovala ze všeho nejvíc, ale i po přestěhování zůstávám věrná a ráda se tam vracím! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)