neděle 17. srpna 2014

Víkend

Krásný nedělní večer!
Chtěla jsem vás jen pozdravit a zeptat se, jaký jste měli víkend. Doufám, že alespoň tak z poloviny skvělý, jako já.
V pátek mě můj přítel překvapil překrásnými růžemi na náš další společný měsíc, tentokrát už čtyřicátý a večer jsme zakončili pojídáním nejlepších banánových palačinek! Mňam!
V sobotu jsme vyrazili na nákupy (brzy můžete očekávat další new in) a do kina na film Lucy, o kterém jsem vám psala v předchozím postu. Z filmu mám, abych se vám přiznala, dost rozporuplné pocity a musím souhlasit s většinou. První polovina byla super, ta druhá už byla horší. Každopádně, film mě bavil, dokázala jsem se povznést nad určitými až nemožnými a přehnanými momenty, a rozhodně nelituji, že jsem na něj šla. Scarlett byla božská! Kdo ji má rád, přijde si na své, protože svou roli zahrála vskutku skvěle.
A co jsem dělala dnes? S přítelem jsme byli pozváni k babičce na oběd a po obědě jsme jeli na návštěvu k rodině. V 18:00 mě pak čekaly mé předposlední jízdy v autoškole a ty závěrečné už se mi taky blíží. Držte mi pěsti, ať to zvládnu :-)



Užijte si zbytek večera!

Vaše A.

5 komentářů:

  1. gratuluju k takovému výročí :) snad ty měsíce budou přibývat! :) a budu ti držet palce s tou autoškolou, určitě to zvládneš :)!!

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulace :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Banánový palačinky si s přítelem děláme na snídani, je to skvělá mňamka :) a ty růže, no jeeee, přítel je pozornej, taky strašně moc ráda nějaký dostávám!

    OdpovědětVymazat
  4. Paráda, pěsti držím určitě, ať to zvládneš levou zadní! :)
    Já jsem si víkend užila festivalově, takže podle mého gusta. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Mmm, palačinky bych si dala :). Kytička je nádherná
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)