neděle 31. srpna 2014

Všechny srpnové outfity

Hezkou neděli všem!
Školákům a školačkám končí prázdniny a od zítřka už zase nastupují do školy. Mně začíná semestr až 22. září, takže se dá říct, že mám ještě měsíc prázdnin před sebou. Už teď přemýšlím, jak volný čas využiji. Chtěla bych ještě stihnout navštívit pár míst, které jsem si naplánovala, tak snad se mi poštěstí.
Představa, že bych šla už zítra do školy, mě upřímně děsí a soucítím s ostatními, kteří to vidí podobně.

S koncem měsíce přináším souhrn všech mých srpnových outfitů. Některé zahrnují ještě červencové, tedy ty, které jsem nafotila v Řecku.

Který zvítězí tentokrát?
Budu se těšit na vaše komentáře a už teď jsem zvědavá :-)



28 komentářů:

  1. Mě se nejvíc líbí asi ten poslední. :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Me se vzdy libi vsechny tve outfity, je tezke vybrat jen jeden. Ale tak treba 6, 7, 8 :))

    OdpovědětVymazat
  3. mě škola začíná 29. září, ale ještě mě čeká maturita, takže si dám v prázdninách takovou pauzu :D a outfity jsou krásné všechny, je opravdu těžké vybrat jeden nejhezčí :O ale opravdu mě zaujal ten předposlední :)

    www.adelaine-daily.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Niekto sa má,že mu to začína až tak neskoro.Tak si to voľno poriadne uži :) Pre mňa sú víťazné prvý a posledný :)
    -Berry z blogu featherlets.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Za mě vede jednoznačně outfit č. 7 ;-) Ten se ti fakt povedl.

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  6. Za me 5,7 a 8! Naprosta nadhera, Anetko <3 doufam, ze dame v Olomouvi nejakej srazek, rada bych te konecne doopravdy poznala :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem určitě pro, Domi :* Až mi začne škola, budu v Olomouci celkem často, tak se určitě sejdeme :) Těším se!!

      Vymazat
  7. Vždy jsou perfektní všechny.:-)Nej č.7,8

    OdpovědětVymazat
  8. Nejvíc se mi líbí 7. a 8. outfit :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Nejvice se mi libi outfit s nude sackem , ale vsechny jsou moc krasne ! Mi da se rict zacina skola uz zitra , respektive Julince , ale ja se toho uprimne desim , jelikoz naroky jsou uplne jine nez drive ( povinny cizi jazyk od 1. Tridy , povinny 2. Jazyk od 5. Tridy atd. Snad to nase princezna zvladne :) a mesic prazdnin zavidim :) o tom ja si muzu nechat jen zdat :D magda

    OdpovědětVymazat
  10. Great outfits! My favorites are 5 and 6 :)

    Kisses, Kali
    | Kali's inspiration board |

    OdpovědětVymazat
  11. U mňa je päťka na jednotku, ale musím pochváliť aj ostatné. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
  12. Rozhodně 3 a 8:) Červená ti hrozně sekne:)

    Instantní krása♥

    OdpovědětVymazat
  13. No mě se nejvíc asi líbí :) 4,5 a 8! :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Mně se líbí č. 5, ale možná je to i kvůli fotce...jsi tam tak krásně svůdná....a opálená

    OdpovědětVymazat
  15. Nejvíc se mi líbí 1 a 5 :) Máš božíííí vlásky

    OdpovědětVymazat
  16. Mě se moc líbí č. 5 :-). Já letos nastupuji na navazující studium, dálkově. Docela se bojím.. :-X

    OdpovědětVymazat
  17. Děkuji za vaše názory :* Já osobně bych volila 5, 7 a 8. V těch jsem se cítila nejlépe :)

    OdpovědětVymazat
  18. OUtfity jsou krésné všechny a ani nevím, který se mi líbí nejvíce :). Ale asi 1., 5. a 8. :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Mně osobně se nejvíce líbí poslední. :)
    Ale jako vždy jsou všechny krásné a všechny ti sluší:))

    OdpovědětVymazat
  20. U mě vede outfit číslo 3,5 a 7, ale krásnou jsou všechny :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/08/s-yves-rocher-u-stredozemniho-more.html

    OdpovědětVymazat
  21. 3 & 6 & 8 pro mě asi nejlepší :)) máš skvělý styl!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)