pátek 29. srpna 2014

White, pink & nude

Hezké páteční dopoledne!
Při včerejším úklidu v šatníku mě napadlo dát k sobě pár věcí v mých nejoblíbenějších barvách, a to v bílé, nude a starorůžové (nebo světle růžové). V těchto barvičkách toho vlastním mnohem více, jako i šortky, sukně, další trička, bundičky, svetry, atd. Popadla jsem k sobě jen to, co se mi líbilo a měla jsem pověšené.
Když se tak dívám, na spoustě věcí převládá krajka. To o něčem vypovídá :-) Ne, tak kdo by neměl rád krajkové věci! Jsou romantické a zkrátka holčičí. Moc se mi líbí a to už několik let vkuse. Třeba jednou přijde doba, kdy už mě omrzí, ale nejsem si tím tak jistá!

Když jsem si tyto kousky dala k sobě, začala jsem ihned přemýšlet nad vysněnou šatnou. Kdo mě čte už nějaký ten pátek, ví, že ji plánuji poměrně dlouho a je to jeden velký kolotoč. Měla bych se smířit s tím, že zařizování šatny mě čeká až ve svém vlastním bydlení. Aspoň se mám na co těšit a mám dostatek času na vymýšlení všemožných detailů, aby byla nakonec tím nejperfektnějším místem v celém domě.

Jakou šatnu byste si přály vy? Nebo už jste si svůj sen splnily?

Kromě šatny by mě i zajímalo, v jakých barvách převládají vaše nejoblíbenější kousky!




Užijte si další slunečný den! 

Vaše A.

20 komentářů:

  1. Hodne zajimave, dat si takhle barvicky k sobe, clovek hned prijde na to, co u nej prevlada. Ja si nejsem jista, takze urco nekdy vyzkousim :) Vysnenou satnu nemam a take si ji preji spolu s botnikem! Snad se mi me prani v budoucnu podari splnit a i Tobe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem si jistá, jestli u mě tyto barvičky převládají (psala jsem pouze o tom, že jsou mými nejoblíbenějšími), ale pravděpodobně ano :) Ještě bych k nim zařadila černou.
      Určitě vyzkoušej a pak mi dej vědět, zajímalo by mě to :-)
      S botníkem by byla boží! Snad někdy :)

      Vymazat
  2. U mne je to černobílà a po šatně toužím již dlouho. Já mám skříň srovnanou saka, šaty, halenky...ale chtělo by to protřídit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to tak mám- šaty vedle sebe, halenky vedle sebe, bundy, saka, topy, atd... :)

      Vymazat
  3. U mě převládá černá, bílá a modrá:) Já mám svůj šatník věstvěný přes celou zeď v pokoji a oblečení seřazené podle barvy a střihů, ale určitě bych mu jednou věnovala i místnost:D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juuuu, to bych si taky přála, ale nejsou prostory :( Musíš to mít krásné!!

      Vymazat
  4. Líbí se mi to, jak sis to dala k sobě :) Já když se podívám do svého šatníku, tak to mám vždycky aspoň 1 kousek od nějaké barvy, nejvíc mám asi růžové a černé
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, bavilo mě to :)
      Černých věcí mám taky hromadu, ale poslední dobou se jí vyhýbám. Vím, že si jí na podzim a v zimě užiju až až :)

      Vymazat
  5. Krásné, já svou vysněnou šatnu mám, ale zrovna se kvůli studiu stěhuju, takže se asi budu muset uskromnit :D.)

    www.earringsonabook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Tak snad se jednou dočkáme.... :D

      Vymazat
  6. Jé máš to krásné. Můj šatník tvoří hlavně bílá,černá,šedá a hnědá. Dost lidí mě to zazlévá,ale v tom se prostě cítím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) A náhodou, barvy, které jsi vypsala, jsou klasikou a nikdy nic nezkazí. Ještě bych k nim zařadila khaki zelenou :)

      Vymazat
  7. MILUJU tyhle barvičky, tvůj šatník je plný nádherných kousků! x

    OdpovědětVymazat
  8. U mne prevladaji presne tyto barvicky ;) miluju je a skvele se kombinujou ;) a ty kabelky jsou bozske ! Magda

    OdpovědětVymazat
  9. Máš to moc hezky uklizené a poskládané :) několik kousků bych brala! :D
    Já mám také vysněnou šatnu, ale zatím to nechávám být, už jsem se s přítelem bavila že by mohla být v jednom velkém pokoji co máme nahoře :) ale to je ještě daleko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jen při vyklizení zbytku skříně :D Se zbytkem oblečení mám skříň narvanou a tak pěkně to nevypadá :(
      Tak doufám, že se ti to splní :*

      Vymazat
  10. Ta růžovoučká kabelka je nádherná ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Já tuhle kombinaci mám taky hrozně ráda. Působí elegantně, žensky a přitom má podle mě nejblíže k "dokonalosti". :D Osobně nevím, co u mě převládá, řekla bych, že tak od všeho něco, i když možná vede růžová. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)