sobota 23. srpna 2014

Wishlist, aneb to se mi líbí...

Při brouzdání na stránkách Sheinside jsem narazila na spoustu věcí, které bych brala do svého šatníku všemi deseti. A nejen do šatníku!
Kdo mě zná, ví, že miluji krásné doplňky, saka a šaty. Vždyť přece tyto kousky patří k ženě a k její osobnosti. Podtrhují její křivky a vyzdvihují její krásu.
Saka navíc považuji za nadčasové kousky, které se nosily a budou se nosit vždycky. Mám jich poměrně dost a stále koukám na další. A právě na těchto stránkách se mi zalíbily hned čtyři kousky. Černá saka mám už sice dvě, ale i přesto mě tohle okouzlilo natolik, že jsem si ho do svého wishlistu musela dát.
Co se týče těch ostatních, líbí se mi výrazné barvy a to především sytě růžová, která sluší jak brunetkám, tak blondýnkám. Sako v béžové barvičce (podle stránek je růžové- asi jsem barvoslepá) mě pro změnu dostalo svým elegantním střihem a peplum volánkem. Jooo, to bych ve svém šatníku ráda viděla :-)

Z náhrdelníků mě učarovaly právě tyto dva kousky, které můžete vidět v mé koláži. Ten černozlatý se mi líbí malinko více a asi by se i lépe kombinoval.
Šaty byly největším oříškem. Nejraději bych vám tu dala odkazy na všechny, které se mi líbí, ale to bychom tu byli ještě zítra :D Proto jsem vybrala pouze dvoje. Žlutou barvu zrovna moc nemusím, ale tyhle šaty jsou bezkonkurenční- ideální délka, skvělý střih, sexy výstřih. Hlavně by v nich dokonale vynikla opálená pokožka. Tmavěmodrá je pro změnu moje oblíbená barva a v kombinaci s krajkou ještě oblíbenější. 

Poslední dvě věci, které se mi budou hodit na podzim a které NUTNĚ potřebuji, jsou cardigany. Proužky se mi moc líbí a svetřík by vypadal krásně ke kozačkám. Vlastně i ten druhý. Oba jsou top.


Nakupujete na těchto stránkách? 
Líbí se vám kousky, které jsem vybrala? Určitě si alespoň některé z nich pořídím a už se nemůžu dočkat, až je budu mít doma a nebudu se kochat pouze fotkami na internetu. Navíc teď probíhají slevy, takže toho budu muset co nejrychleji využít, ať ušetřím :)


Mějte hezký den!
Článek je přednastavený, za chvíli už vyrážíme směr Znojmo.

12 komentářů:

  1. Zaujimave,ze vela blogeriek robi wishlist prave z eshopu Sheinside ... Asi si tiez jedna z tych co maju za kazdy klik zo svojej stranky zaplatene.

    OdpovědětVymazat
  2. Já moc nejsem na to internetové nakupování, měla jsem vždycky strach, že by mi to nepadlo velikostí. Ale jak tak vidím ty krásné kousky, co máš na wishlistu, budu to muset napravit a kouknout tam :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Asi tě zklamu ;) Tohle není Persunmall :) Mně se věci na Sheinside líbí a rozhodně to nemá nic společného s tím, co jsi napsala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné kousky, líbí se mi č. 6 a poslední cardigan, to jsou hodně zajímavé a pěkné svetříky :-) Nakupuju většinou přes Ebay a jednou přes eshop Sammydress.com kabelku, byla jsem celkem s obchodem a rychlosti dodání spokojená a třeba si zase něco objednám. Stránky Sheinside jsem ještě nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se nejvíce líbí ten náhrdelník s mašlí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Z tejto stránky som ešte nikdy nenakupovala, s nákupmi cez internet nemám najlepšie skúsenosti, teda, čo sa týka oblečenia, takže som vernejšia kamenných obchodom :) Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
  7. Saka se mi také moc líbí :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj 5. mám objednanou z ebay tak jsem zvědavá jak bude vypadat :) Jinka moc pěkné kousky 4, 6, 7, 9, 10 <3 brala bych hneeeed
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Vidím, že máme stejný vkus, brala bych úplně všechno. Hlavně ty saka, na teď jsou jako dělané :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/08/spotrebovano-july-2014.html

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherný kardigan :)
    http://werushberry.blogspot.sk Giveaway!!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Žluté šaty, černé sako i černo-zlatý náhrdelník jsou moji favoriti! Hned bych je brala:)
    Ale i zbytek věcí z wislistu mě fakt zaujal:)
    Instantní krása

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)