úterý 2. září 2014

30.8. Poslední letní outfit?

K dnešnímu postu mě jiný název nenapadl. Možná ještě posledním nebude, ale kdo ví. Zrovna při dnešním pohledu z okna jsem si povzdechla- zima, zataženo, deštivo... a první slovo, co mě napadlo, byl podzim!

V krajkovém body a bílých šortkách jsem vyrazila za kamarádkami, později i za přítelem. Po dlouhé době jsem zvolila výraznější náhrdelník a kromě něj můžete vidět i jednu novinku, a to mou novou crossbody z F&F. Narazila jsem na ni úplnou náhodou, když jsme jely s mamkou a sestrou nakoupit školní potřeby, jako sešity aj.
Byla na ni 30% sleva, ale i přesto jsem ji asi 10 minut držela v ruce, chodila s ní po Tescu a rozmýšlela, zda ji vzít, nebo ne. Rozhodla jsem se totiž, že přestanu nakupovat zbytečnosti a soustředím se spíše na ty dražší a kvalitnější kousky, které mám na svém wishlistu a protože si ráda plním sny, musím být trpělivá a naučit se šetřit. Snadněji se to však říká, než koná.....









body Amisu/ šortky Orsay/ perly a brýle H&M/ psaníčko F&F/ baleríny Botovo/ hodinky Mohito/ náušnice od L.


Mějte krásný den!

Vaše Ann

24 komentářů:

  1. Moc Ti to sluší :) Ten outfit je krásnej
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ja bych te kabelce taky neodolala :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, Ann :) Pudrové barvy jsou nejlepší <3

    OdpovědětVymazat
  4. Mám přesně stejnej problém jako ty :D pořád se odhodlávám k tomu začít si šetřit na kvalitnější a dražší věci a pak se jednou ocitnu v obchoďáku a vykoupím HMko. Achjo. Snad se to jednou naučíme :D
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, jsme tak nepoučitelné :D Přesně se v tobě vidím :)

      Vymazat
  5. Crossbody je moc pěkná a ano i já pláču nad koncem léta. Na druhou stranu se těším na podzim. Vytáhnu s botníku zbrusu nový botky a nahodím koženýho křiváka.....jo jen by mohlo přestat pršet!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám radost, že se líbí :) Asi ji teď budu tahat poměrně často :D
      Taky se těším, až vytáhnu trenčkoty, kožešinové vesty, bundičky.. ale bohužel ze mě ta radost brzy opadne a začnu fňukat po jarních, nebo až letních teplotách :)

      Vymazat
  6. Tak tohle ti opět mega moc sluší! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško, ty jsi takové zlato :) Děkuji!

      Vymazat
  7. Moc ti to sluší! U věcí to není o ceně, ale o kvalitě a způsobu nošení. Takže hlavně kvalitní věci! Jenže některé kousky si člověk vezme třeba jen dvakrát, aby doplnil něco jiného. Ty mohou být pak levnější a méně kvalitní. Cena není o kvalitě, ale to ty víš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Marti, tak jsem to i myslela. Přesně, jak jsi napsala. Ne vždy drahé kousky odpovídají své kvalitě. To já přeci vím. Jde mi o to, pořídit si kousky, které budou kvalitní a ty, které jsem si vybrala, jsou bohužel i v jiné cenové relaci, než v té, na kterou jsem zvyklá. Tedy jsou poměrně dražší.

      Vymazat
  8. Kráska, světlá barva ti opravdu moc sluší..;)
    Nicol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cítím se v ní poslední dobou nejlépe :) Děkuji, Nikolko!

      Vymazat
  9. Moc krásný outfit :) sluší ti to! :))

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný triko:) To já jak vidím jak máš ještě ty kratase tak je mi uplně zima:D

    OdpovědětVymazat
  11. Nádhera, moc ti to sluší. Ty korálky jsou moc hezké!

    OdpovědětVymazat
  12. jéé tu kabelku mám taky :) sluší to to jako vždy ..mimochodem, mi se stýská po létě už ted :( magda

    OdpovědětVymazat
  13. alwais beautiful place for your perfect pics

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)