čtvrtek 11. září 2014

Dobré ráno & Dny Marianne 2014

Přeji všem dobré ráno!

Jak jste se dnes vyspali? Já po dlouhé době skvěle, možná i proto, že venku prší a při dešti se dobře spí :D
Nachystala jsem si snídani a otevřela časopis Marianne. Určitě jste všichni slyšeli o akci Dny Marianne a vsadím se, že se většina z vás chystá na nákupy. Nebo se pletu? Já myslím, že by byla škoda, slevové kupónky nevyužít- alespoň na něco užitečného. Já potřebuji boty na podzim a kromě bot jsem si ještě v H&M vyhlídla džíny. Kdo ví, co nakonec ulovím, ale držte mi pěsti! :-)



Mějte se krásně, ozvu se vám zase zítra!

Vaše A.

10 komentářů:

  1. Ahoj, chcela by som sa Ťa opýtať, či sú tam aj normálne použiteľné kupóny? Raz, bolo to už dávnejšie a išlo o i iný časopis, tiež lákali na kupóny, tak som si povedala, že si časopis kúpim. Bola som však veľmi sklamaná, kupóny som nemala na čo použiť, tak putovali do koša a časopis nestal za veľa. :-( A neboj, palce Ti budeme držať. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, no jasně :) Taky se mi to už párkrát stalo. Tady ale najdeš slevy do obchodů módních řetězců, jako jsou H&M, Mohito, Orsay, C&A, Cropp, Lindex, aj.
      Samozřejmě jsou tam i kuponky do obchodů sportovních značek, jako je Nike, A3 Sport, Adidas, aj., dále i do drogerií, obchodů s obuví (CCC, Baťa..) a další. Tady se nemusíš obávat, že bys je házela do koše :)

      Snad jsem ti alespoň trošku pomohla v rozhodování, zda časopis koupit, nebo ne :)

      Vymazat
    2. Kati všetky zľav môžeš kuknúť tu online: http://www.marianne.cz/dnimarianne/, neviem, kde bývaš, ale je pravda, že kupónky pre slovenskú stranu nie sú až také terno....pre ČR sú akcie skvelé...

      Vymazat
  2. Já jsem se dneska taky konečně pořádně vyspala :) Dny Marianne si užij a ať pěkně pokoupíš
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Máš naprostou pravdu dnes jsem se po dlouhé době vyspala dobře :D Zajímavé .. časopis si chci dneska kupit potřebuji novou bundičku na podzim a taky boty :)
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji dobré pořízení! Tentokrát jedu nakupovat za oceán, ale jinak se vždy nákupní akce účastním. Tak něco hezkého ulov!

    OdpovědětVymazat
  5. Já málo :D Už 4 dny vstávám v půl páté ráno :( :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem zvědavá, co pokoupíš, doufám, že se pak pochlubíš. Sleduju tě přes GFC, pokud chceš, sleduj i ty mě, budu ráda :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, taky uvažuji, že si ten časopis koupím. Do kdy platí ty kupóny např. v H&M, Orsay, Mohito? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, dny Marianne probíhají ode dneška do neděle 14.9. :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)