středa 24. září 2014

MY LIFE IN PICTURES (VII.)


Radost z nových pokladů


teta Anetka dělá radost i prckům// nový kryt na telefon// zbožňujeme Tapi Tea// holčičí odpoledne


Ti naši chlapi nás opravdu milují, aneb vystřelené růže z lásky :)


pochoutky při návštěvě Cinestar// houbařili jsme// další perníkové srdce do sbírky// burčák <3


K tomu netřeba nic dodávat <3


když jsem se balila do Znojma// snídaně s kočičkama// božský náhrdelník k narozkám od mojí Kik// doma


Výbava do školy (Tesco)



Moje milované čtenářky,
všechny vás po dvou dnech vítám u dalšího postu. V pondělí mi začal semestr, pro mě na zcela nové fakultě, mezi novými lidmi, profesory, aj. 
Měla jsem problém najít pár učeben, takže týden započal dost hekticky. Naštěstí už jsem se vcelku zorientovala a i když občas bloudím, k cíli se vždy dostanu a rozhodně i rychleji, než první den, kdy jsem byla už opravdu zoufalá. No jo, hold jsem byla zvyklá na jinou fakultu a jiné prostory, které byly oproti těmto daleko menší. 
Kromě hledání učeben jsem měla spoustu dalšího vyřizování a dneškem bych to měla konečně uzavřít!
Tímto se dostávám i k tomu, proč píšu nový článek až dnes. Dříve jsem se k němu zkrátka nedostala. 

V dnešním, již sedmém My life in pictures, můžete vidět téměř všechny fotky, které mám i na svém instagramu. Pokud mě sledujete, nebudou pro vás žádnou novinkou, kromě fotky s burčákem :D Minulý víkend jsme totiž vyrazili na hody do nedaleké vesničky od našeho města a na burčák jsme se těšili ze všeho nejvíce (a o tom, jak mě přítel od mojí K. vytáhl na kolotoč, zase jindy- nebo vlastně ne, nestojí to raději ani za zmínku, hehe:)).



Mějte se krásně a pořádně se oblíkejte! Podzim je tady a venku je zima jako na Sibiři....
Brzy se vám zase ozvu!


Vaše A.

16 komentářů:

  1. Moc hezké fotky a deníčky jsou nej....nebo vlastně ten burčák??? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je, tak at ti to na nove fakulte jde :) mne to vypukne 1.rijna, nastesti na te same :) ale znam moc dobre pocit hledani!

    OdpovědětVymazat
  3. Já si pamatuju, že když jsem nastoupila do prváku na VŠ, tak jsem všude chodila o hodinu napřed, abych ty učebny našla :D. Tak ať se Ti v nové škole líbí a potkáš samé fajn lidi :). Fotky jsou nádherné
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky a super výbava do školy :) Taky jsem teď v pondělí začla, sice jsem už ve třeťáku na vejšce, takže se orientuju dobře, ale přece jenom jsou ty první dny chaotičtější :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  5. Ty věci do školy jsou úžasný :) a ta kabelkaa ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne fotky!!! :) Tá prvá - tie náramky sú prekrásne :))
    Pozývam Ťa na GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
  7. Super věci :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný fotečky:)
    Kde jsi prosím koupila ten kryt na mobil?:)

    OdpovědětVymazat
  9. Anetko, prosim te... V cem delas, nebo jak dostavas fotky na blog, ze ani pres mobilni prohlizec je nemas rozmazane? Ja je mam stale ve spatne kvalite ( koukam -li z mobilu) a v plne kvalite jsou az po kliknuti/otevreni :( uz si s tim nevim rady... Moc dekuji za pripadnou radu :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, já je vkládám normálně přes nahrávání v bloggeru, ale nemám tak velké rozlišení jako ty. To bude podle mě tím :) :*

      Vymazat
    2. Ahaaa =( a netušíš,prosím pěkně, kde bych mohla tedy rozlišení zmenšit, ať se to nerozšmudlává? Já to tu teď hledám a nemohu najít =(

      Vymazat
  10. Podle fotek se máš jako v ráji:))
    A přeji mnoho úspěchů na nové fakultě:)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky, moc se mi líbí školní výbava z Tesca a nový kryt na telefon :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/09/rasenkova-giveaway-insta-post-3.html

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)