úterý 16. září 2014

NEW IN: DNY MARIANNE

Slibované new in, kdy jsem se vrhla na nákupy během víkendové akce Dny Marianne, je tady. Jak už víte, plánovala jsem především koupi kalhot a bot. Neuvěříte, ale obojí jsem sehnala!
Pojďme se tedy podívat, co jsem si z nákupů přinesla :-)


Začala bych zase mým nejoblíbenějším obchodem, a to H&M. Ihned při vstupu jsem si nemohla nevšimnout kalhot, které byly úhledně poskládané na stolečku. Sáhla jsem po klasických černých se zlatým zipem na boku a po khaki, jelikož je tato barvička přesně tou ideální pro nadcházející podzim.
Kromě kalhot mě ještě z dálky upoutalo šedé sako. Svou sbírku sak si ráda rozšiřuji a to především v odstínech, které mi schází. A právě to bylo to první, co mě u něj napadlo a proč jsem bez něj nemohla odejít!



Nečekaným a především neplánovaným nákupem byla vínová kabelka, kterou jsem sehnala v CCC. Ale hlavně, že jsem se šla podívat na boty (a odešla jsem s kabelkou :D). I to se stává. Ani nevím, co se mi na kabelce líbí nejvíce- jestli její barva, tvar, nebo celkové zpracování. Asi vše dohromady. 
Budu se znovu opakovat a jako u khaki kalhot zmíním, že i vínová je pro mě barvou podzimu a už se těším, až ji uvidíte v akci (což bude ještě tento týden, protože mám pro vás nafocený outfit:)).





V F&F jsem se zamilovala do černých semišových botiček, které jsem si hned po vyzkoušení nesla k pokladně a modlila se, aby platil slevový kupónek i na obuv. UF! Platil. Měla jsem štěstí a radost zároveň. 
Díky silnějšímu podpatku jsou stabilní a pohodlné, tak snad mi nějakou tu dobu vydrží a budu v nich dělat parádu :)



Posledními drobnostmi, které jsem si odnesla z Rossmanna, jsou sluneční brýle, které se mi zalíbily k vínové kabelce a rtěnka Kate od Rimmel London ve šťavnatém červeném odstínu 110. 
A protože mám nových rtěnek více, brzy můžete očekávat post, ve kterém vám je ukážu i na rtech :)


Doufám, že se vám dnešní new in líbilo. 
Budu se těšit na vaše názory v komentářích a jsem zvědavá, co vás nejvíce zaujalo :)

A co vy? Zúčastnili jste se této akce a využili jste tak slevové kupónky ve svých oblíbených obchodech?


Mějte krásný den!

11 komentářů:

  1. Nevim proc, ale me vzdy tahle akce nejak "obejde" :D a pritom jsem nakupni maniak! Mozna je to tim, ze mam v tomto mesici narozeniny a misto toho, abych si delala radost, tak jsem upejpavejsi ... :D nejaka ironie! Divne. Kazdopadne tve nakupy me nadchly! Nejvicce se tesim na khaki kalhoty v akci. To same u cernych, ktere jsou pro me zimni klasikou a kabelka a jeji barvicka - ach!
    Rtenkovy post chystam takeeee :) jsem blazen do patlatek na rty :D takze uz se moc tesim i na ten tvuj!

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelé nákupy!! Najviac sa mi páčia obe nohavice a kabelka!! :)) Perfektné ! :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
  3. No já si na dny marianne koupila dvě halenky, a tím to haslo.. Udělala jsem ale nákup u sebe v Lindexu, takže by se dalo říct, že jsem zase utratila nejvíc peněz tady :-D holt, ideální pracovník :-D. Jsem zvědavá na kabelku v akci, vypadá opravdu stylově, i když bych ji tipla spíše na zralejší ženu, ty outfit určitě sladíš mladistvě, jak to umíš. Jinak sako se mi moc líbí :))

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem se nikam nedostala, takže jsem se Dnů Marianne nezúčastnila. Ty botky z FF jsou krásný i taky kalhoty se zipem se mi moc líbí :)
    VERU-LIFE

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se moc líbí sako. Já chtěla hlavně boty, nějaké pěkné kozačky na zimu a kabátek. Boty jsem jak jinak nesehnala, žádné se mi opět nelíbily, ale kabátek mám z H&M a jsem z něj nadšená :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné kousky, vše se mi moc líbí. A to sáčko vypadá taky skvěle, šedá se dobře kombinuje. Já jsem letos sehnala na Dnech Marianne jen tílko, jinak nic. Bylo nějak vyrabováno po tom náletu všech lidí.. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Super nákupy. Sako je perfektní, sama mám dost podobné již tak 3 roky a je to super univerzální kousek. Kabelka vypadá skvěle a ta barva je perfektní. Nedivím se ti, že jsi jí tam nemohla nechat :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  8. Taktiež milujem hmko :) tie nohavice vyzerajú veľmi dobre!
    http://werushberry.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné věci. Moc se mi líbí kalhoty se zipem a všechno si vybrala v krásných podzimních barvičkách :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Já letos kupónků taky využila. Sáčka jsem si vůbec nevšimla, je boží!! Já si koupila v H&M svetřík, černé kalhoty a kraťásky na spaní. V Mohitu další svetr :-), v CCC boty (že já se tam nikdy nepodívám na ty kabelky, budu muset napravit). Něco málo jsem pokoupila i v drogerii a pár věcí i na Vánoce, takže jsem využila i slevu F&F a do Electroworldu :). Ty boty jsou taky moc hezké :).

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)