pátek 19. září 2014

(OOTD) 18.9.

Dobré ráno všem!

Týden utekl jako voda a máme tu zase pátek. Jedno velké ACH JO! Ale jelikož jedu večer na další párty, kde se budou oslavovat narozeniny mé drahé K., tak se moc těším! :)

A protože budu celý den zase v jednom kole, jako celý tento týden, mám pro vás jen krátký post, ve kterém můžete vidět můj včerejší outfit. Vyrazila jsem v něm s kamarádkou do města a aby nebyl pouze černobílý, doplnila jsem ho výraznějším psaníčkem a balzámortěnkou od Maybelline v podobné barvičce.








top a psaníčko Orsay/ sako Choies/ kalhoty H&M/ baleríny Botovo/ brýle, náušnice, hodinky a řetízek Mohito/ náramek Claire's



Mějte se krásně, užijte si víkend!
Ozvu se vám zase v neděli :)


A.

11 komentářů:

  1. Krasne, jemne a pekne vyzdvihnute rtenkou a psanem :) oslavu si moc uzijte!

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné. Moc se mi líbí sladění kabelky a rtěnky. A ten topík nemá chybu. Ta krajková aplikace vypadá nádherně :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasný outfit! Jsi velká kóča! Líbí se mi i ten náramek s mašličkou a nehtíky
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký outfit :) Ta kabelka je naprosto krásná a nádherně ladí s rtěnkou :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  5. To sako je tak krásný :) Celé se mi to moc líbí. Kabelku jsem taktéž okukovala, je krásná, ale nejsem tak šikovná v kombinaci a ladění oblečení jako ty, tak jsem jí nebrala :-). Tobě krásně ladí s rtěnkou. Užij si večer :-*

    OdpovědětVymazat
  6. Krása, fialková ti sluší! :)
    (Zapoj se i ty do mé první miniGiveaway :))
    http://nicolbeautyblogmaniac.blogspot.cz/2014/09/rozlouceni-s-letem-zahajeni-skolniho.html
    nicol

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadáš nádherně! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. sluší ti to! :)
    perko101.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné aj tie na najmenšie detaily ma dostali! :-*

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)