středa 17. září 2014

CLASSY & COMFY

Že k sobě sladím čtyři kousky, které jsem vám ukazovala ve včerejším new in postu, by mě ani ve snu nenapadlo. Když jsem si ale přivezla věci domů a vyskládala je z tašek na postel, napadl mě v hlavě outfit. Vždyť přece khaki, šedá a vínová vypadají k sobě skvěle!!!
Po vyzkoušení outfitu před zrcadlem jsem si svůj názor utvrdila a vyrazila tak za přítelem. Uspěla jsem a dokonce prohlásil, že tento ,,kancelářský" outfit krásně zapadne do jeho auta. To potěší :D










sako a kalhoty H&M/ tílko Zara/ kabelka CCC/ baleríny Botovo/ brýle Rossmann/ náhrdelník FRS/ hodinky a náušnice Mohito


Co říkáte na tento outfit? Líbí, nelíbí
Já jsem v něm cítila báječně a snad po sto letech na mě můžete vidět i culík :)


Přeji všem krásný den!

24 komentářů:

  1. tyy jo! fakt super! ty kalhoty bomba! a ta kabelka vypadá fakt luxusně tohle se hodně povedlo :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Kalhoty jsou perfektni a to sacko na tele se mi take libi, skvele Ti padne! Ta kabelcicka mi prijde takhle nejaka malicka, ale barva je super a vypada to cele luxusne !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Andrejko! Cítila jsem se v tomto outfitu skvěle, přijde mi, že takový styl se ke mně hodí :)
      Kabelka není malá, ale není ani bůh ví jak velká. Pro mě tak akorát. Uvnitř je dost prostorná, což beru jako velké plus :)

      Vymazat
  3. Nové kousky jsi sladila úžasně a hodně se mi líbí to sako na Tobě! :)
    BLOG BY VERU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se outfit líbí :) Děkuji!

      Vymazat
  4. Miluju sáčka, takže mě se to líbí moc a máš krásné hodinky :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Wau. Naozaj pekne ako to vsetko spolu ladi. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi líbí ty kalhoty a sáčko:))

    OdpovědětVymazat
  7. Wow – love this look! You look absolutly stunning and your hair is amazing!
    Would wear the outfit, too and I want all the products in my closet!
    I’m following you via gfc & look forward for your next post. You’re great – keep going! ♥
    Adoorablee.blogspot.com ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tohle ti moc sluší, super :-)
    Style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Naozaj super kombinácia! Veľmi Ti to svedčí :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Anetko, ten culík ti strašně moc sluší, nos ho častěji, jsi nádherná! A to sako je taky uplně boží! A nad kalhotama začínám taky uvažovat, khaki je hned po vínový jediná pravá zimní barva podle mě :D škoda, že jsem si teď řekla, že si měsíc nic nekoupim :X :D
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné, jednoduché :) Jen kalhoty bych vyměnila za jiné, ale to je tím, že já osobně nemám ráda takhle tmavé zelené barvy :D. Kráska jako vždy. Moc se mi líbí to sáčko :).

    OdpovědětVymazat
  12. Líbí se mi vesměs všechno co nosíš a jak se oblíkáš, ale tady jsi Anetko opravdu TOP!!! Valím oči :P úžasnéé :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)